۱۳۰ جلد سند مالکیت روستایی در شهرستان آق قلا تحویل مالکان شد.

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گلستان، ۱۳۰ جلد سند مالکیت روستایی در شهرستان آق قلا تحویل مالکان شد. 
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر و با حضور استاندار گلستان، ۱۳۰ جلد سند مالکیت روستایی در شهرستان آق قلا تحویل مالکان شد. 
کد خبر: ۱۴۴۳۸۶۲
نویسنده شبیر دائمی

  به گزارش جام جم آنلاین از گرگان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران کل و مسئولان استان در شهر انبارالوم برگزار شد، گفت؛ یکی از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ، تثبیت مالکیت روستاییان با صدور سند املاک آنان است که در این راستا تا کنون بیش از ۱۱۲ هزار جلد سند مالکیت در روستاها و شهرها صادر و تحویل مالکان آنها شده است.  مهندس حسینی با بیان اینکه صدور سند علاوه بر تثبیت مالکیت ، جلوگیری از اختلافات ملکی، استفاده از اسناد برای ضمانت بانکی، ارزش افزوده املاک با صدور سند و ... افزود؛ در شهرستان آق قلا تا کنون ۴۵۰۰ جلد سند مالکیت صادر و تحویل مالکان گردیده است.

همچنین  کلنگ احداث ۲۸ واحدی مسکن حمایتی (محرومین) در شهر نوده خاندوز توسط دکتر زنگانه، استاندار گلستان به زمین زده شد و عملیات اجرایی آن آغاز گردید.  مهندس باباکردی ، معاون مسکن بنیاد مسکن استان در حاشیه این مراسم با بیان اینکه ساخت ۳۲۰۰ واحد مسکن حمایتی در استان گلستان در دستور کار بنیاد مسکن استان است، گفت؛ پروژه ۲۸ واحدی مسکن حمایتی شهر نوده خاندوز در زمینی به مساحت ۳۲۰۰ متر مربع در ۷ بلوک ۴ واحدی بصورت ۲ طبقه روی پیلوت با مساحت مفید هر واحد ۶۵ متر مربع و با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در مدت ۲۴ ماه احداث خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها