نماینده ولی فقیه در خوزستان:

اعتبارات ورزش خوزستان را پیگیری می کنم

رئیس هیات بوکس خوزستان:

خوزستان میزبان دوره داوری و مربیگری تک ستاره بوکس

رئیس هیات بوکس خوزستان گفت: مسابقات بین المللی بوکس در خوزستان برگزار خواهد شد که در حاشیه این مسابقات دوره داوری و مربیگری تک ستاره بوکس نیز در اهواز برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۴۳۳۶۰

 به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، حمید زنگنه منش در جلسه شورای ورزش خوزستان اظهار کرد: هیات بوکس خوزستان در دو بخش فرهنگی، ورزش و قهرمان پروری فعالیت دارد. در بخش فرهنگی بوکس خوزستان همیشه حامی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و 70 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم کرده است که جا دارد جشنواره ای با نام این شهدا برگزار شود.

رئیس هیات بوکس خوزستان با بیان اینکه خوزستان در تمامی رده های سنی عنوان دار است، تصریح کرد: همیشه در مسابقات عنوان قهرمانی کسب می کنیم و اگر در مسابقه ای نائب قهرمان شده ایم علت این بوده که میزبان قهرمان شده است. در رده جوانان نائب قهرمان، در رده بزرگسالان نائب قهرمان، در ورزش کارگری که باید ادارات حمایت کنند و متاسفانه هیچ حمایتی صورت نگرفته قهرمان هستیم.

وی اضافه کرد: همچنین سال گذشته در لیگ کشور عنوان قهرمانی را کسب کردیم اما متاسفانه امسال به دلیل نداشتن بودجه موفق به حضور در لیگ نشدیم لذا درخواست دارم در این خصوص حمایتی صورت گیرد تا مجدد بتوانیم در مسابقات لیگ شرکت کرده و با توجه به ظرفیت خوبی که در استان وجود دارد عنوان قهرمانی را کسب کنیم.

رئیس هیات بوکس خوزستان گفت: قصد برگزاری مسابقات بین المللی بوکس به میزبانی خوزستان را داریم که از شرکت ها میخواهیم نسبت به این مساله ورود کنند. برگزاری این مسابقه یک رهاورد خوب برای استان دارد زیرا همزمان با این مسابقه کلاس داوری تک ستاره بین المللی داوری و کلاس تک ستاره بین المللی مربیگری را برگزار خواهیم کرد.

زنگنه منش ادامه داد: اگر بخواهیم مربی ها را برای اخذ مدرک به خارج از کشور اعزام کنیم بیش از 150 میلیون تومان هزینه لازم دارد. همچنین در این دوره از کلاس ها که برای اولین بار قرار است برگزار شود موفق شده ایم در کلاس های داوری 10 سهمیه و در کلاس مربیگری پنج سهمیه برای خوزستان اخذ کنیم.

وی اظهار کرد: در تمام رده های سنی ورزشکار در تیم ملی داریم به طول مثال در رده بزرگسالان 2 ورزشکار و در رده جوانان نیز 2 بوکسور عضو تیم ملی داریم.

رئیس هیات بوکس خوزستان با بیان اینکه در گذشته آبادان و اهواز مهد بوکس استان بوده و اکنون ایذه مهد بوکس است تصریح کرد: متاسفانه این شهرها هیچ کدام سالن بوکس ندارند البته در اهواز یک سالن وجود دارد که از سال 95 تعمیر آن آغاز شده و به دلیل نداشتن بودجه تا کنون نیمه کاره مانده است و ورزشکارها در این فضا که فاقد وسایل ابتدایی هستند تمرین می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها