بدون شک شما هم می‌دانید که هواپیما در دسته پرطرفدارترین وسایل نقلیه قرار دارد. امروزه بیشتر سفرها در سراسر جهان و البته ایران مانند سایر نقاط دنیا با هواپیما انجام می‌شود.
بدون شک شما هم می‌دانید که هواپیما در دسته پرطرفدارترین وسایل نقلیه قرار دارد. امروزه بیشتر سفرها در سراسر جهان و البته ایران مانند سایر نقاط دنیا با هواپیما انجام می‌شود.
کد خبر: ۱۴۴۳۲۳۶

این وسیله نقلیه پرطرفدار اگرچه شاید گاهی اوقات ما را با محدودیت هزینه‌ها روبه‌رو می‌کند، اما اگر بدون دغدغه هزینه‌ها، آن را انتخاب کنید بدون‌شک سفری جذاب و تکرارنشدنی را تجربه خواهید کرد. در این بین در میان شهرها و کشورهای دنیا برخی از مقاصد بیشتر از سایرین خطوط هوایی فعال داشته و پر رفت‌و‌آمد هستند. تفاوتی نمی‌کند که شما مقصد سفر خود را از میان شهرها و کشورهای خارجی انتخاب کنید یا شهرها و کشورهای داخلی، در هر حال برخی از نقاط نسبت به سایرین شلوغ‌تر و پرترددتر هستند.

مقاصدی با خطوط هوایی شلوغ

مقاصدی که در این مطلب و در ادامه قرار است به شما معرفی کنیم بهترین و پر رفت‌و‌آمدترین نقاطی هستند که بیشترین پروازها از تهران به آن‌ها انجام می‌شود. این شهرها معمولا با بیشترین تردد روزانه در خطوط هوایی روبه‌رو هستند و به دلایل مختلفی گردشگران و مسافران زیادی آن‌ها را برای سفرهای خود انتخاب می‌کنند.

●      پرواز پر تردد تهران مشهد

پرفروش ترین بلیط هواپیما از تهران به کدام مقاصد است؟

اولین مقصد شلوغ و پرطرفدار که برای تهیه بلیط آن از مبدا تهران ممکن است کمی با زحمت روبه‌رو شوید، پرواز تهران مشهد است. بلیط هواپیما تهران مشهد به دلایل مختلفی، از جمله شلوغ‌ترین و پر تقاضاترین بلیط‌ها محسوب می‌شود. واقعیت این است که فاصله تهران تا مشهد زیاد نیست. به همین دلیل بیشتر مسافرانی که قصد سفر از تهران به سمت مشهد را دارند، وسیله نقلیه هواپیما را برای جابه‌جایی خود انتخاب می‌کنند. از جمله نکات دیگری که سبب شده این بلیط پرطرفدار باشد، تعدد بالای ساعت‌ها و تنوع فراوان روزهایی است که شما می‌توانید در آن‌ها پرواز خود را انجام دهید.

به عبارتی شما هر روز و هر ساعتی را که به‌عنوان زمان سفر خود از تهران به مشهد در نظر بگیرید، بدون محدودیت می‌توانید انتخاب کرده و بلیط خود را در این اوقات مشخص تهیه کنید. همچنین در میان انواع بلیط‌های چارتری و سیستمی بلیط چارتری مشهد، طرفداران بسیار زیادی دارد. قیمت این بلیط همان‌طور که از نام آن مشخص است ارزان بوده و مسافران به بهترین و راحت‌ترین روش‌های ممکن می‌توانند این بلیط را برای سفر خود از تهران به مشهد تهیه کنند. البته تهیه این بلیط در روزهای خلوت سال قیمت پایین‌تری دارد. اما در اوقات شلوغ سال کمی با افزایش قیمت روبه‌رو می‌شود و حتی ممکن است قیمت آن از بلیط‌های سیستمی هم بیشتر باشد.

●      پرواز پر تردد تهران کیش

 پرفروش ترین بلیط هواپیما از تهران به کدام مقاصد است؟

دومین مسیر پرطرفدار و پرتردد، از تهران به سمت جزیره کیش است. یکی از مقاصد گردشگری جنوب ایران که سالانه گردشگران و مسافران زیادی را به سمت خود می‌کشاند. به عبارتی اگر خواهان یک سفر جذاب و پر از آرامش هستید، جزیره کیش انتخاب اول و آخر شما خواهد بود. بلیط هواپیمایی تهران کیش در تمام ایام سال وجود دارد. اما متاسفانه یا خوشبختانه نوسان قیمت آن زیاد است. به عبارتی گاهی اوقات شما می‌توانید این بلیط را با کمترین و ارزان‌ترین قیمت و گاهی اوقات با بالاترین قیمت‌ها تهیه کنید. در اصل همه چیز بستگی به فصل سفر شما دارد.

البته بلیط چارتری تهران کیش هم مانند سایر بلیط‌های چارتری، اقتصادی و ارزان قیمت است. ضمن اینکه در اکثر اوقات خصوصاً فصل‌های گرم سال، هتل‌ها، تورها و تفریحات جزیره کیش هم با تخفیفات ویژه‌ای برای مسافران و گردشگران در نظر گرفته می‌شوند.

●      پرواز پر تردد تهران شیراز

بعد از پرواز تهران مشهد و تهران کیش به مسیر شلوغ و پر رفت و آمد پرواز تهران شیراز می‌رسیم. شیراز هم از آن دسته شهرهای خوش آب و هوایی است که حال و هوای جذابی دارد و در بیشتر اوقات سال‌ خصوصاً فصل بهار و انتهای تابستان می‌تواند مقصدی جذاب و تکرار نشدنی برای مسافران و گردشگران باشد.

شیراز به عنوان شهر فرهنگ، تاریخ و ادب همواره با عطر نرگس و بهار نارنج خود شما را مست خواهد کرد. این شهر همچنین با باغ‌ها و بناهای تاریخی و شکوه تخت جمشید و پاسارگاد، شما را به تماشای قلب تاریخ ایران دعوت می‌کند. ملاقات با جاذبه‌های شهر شیراز از نزدیک در دسته اهداف اصلی مسافران و گردشگران این شهر است. جالب است بدانید که شهر شیراز در تعطیلی‌ها در دسته انتخاب‌های‌ اول گردشگران و مسافران است که در اوقات مختلف سال سفر به این شهر را انتخاب می کنند. اما فصل بهار شیراز شما را به بهشت واقعی این شهر دعوت می‌کند. همه تصور می‌کنند که شیراز در اردیبهشت زیباترین حالت خود را دارد. اما واقعیت این است که شهر شیراز در فروردین ماه و خصوصا نیمه دوم فروردین ماه، زیباترین حالت خود را دارد. از ابتدای اردیبهشت ماه تقریبا هوا گرم شده و حال و هوای تابستانه دارد و شما دیگر هیچ شکوفه بهار نارنجی را بر سر درختان نمی‌بینید. ضمن اینکه عطر گل‌های شب‌بو و اطلسی به کمترین حالت خود رسیده و شیراز سبز است. شکوه و زیبایی شهر شیراز در نیمه دوم فروردین ماه یعنی از پانزدهم تا سی و یکم این ماه خود را به خوبی نشان می‌دهد. اما اگر در فروردین خصوصاً نیمه دوم وارد شهر شیراز شدید با شیرازی جنت تراز و بهشتی مواجه خواهید شد که به هیچ عنوان قادر به فراموش کردن خاطرات سفر خود در این اوقات به شیراز نیستید.

●      پرواز پر تردد تهران اصفهان

از دیگر پروازهای شلوغ و پر تردد می‌توان به پرواز تهران اصفهان اشاره کرد. اصفهان هم در دسته درجه یک‌ترین و جذاب‌ترین شهرهای ایران قرار گرفته است که گردشگران داخلی و خارجی زیادی برای سفرهای خود، حضور در این شهر را انتخاب می‌کنند. برای تهیه بلیط تهران اصفهان هم شما می‌توانید به صورت حضوری یا به صورت آنلاین از ایرلاین‌های مختلف و آژانس‌های مسافرتی اقدام کنید. مانند سفر به سایر نقاط ایران سفر به اصفهان هم محدودیت‌هایی مانند شرایط آب و هوایی، کلاس پروازی و نوع بلیط هواپیما دارد.

مسیرهایی که همیشه شلوغ هستند

برای انجام سفر در مسیرهای شلوغ و پر تردد پیشنهاد ویژه ما این است که همیشه با آژانس‌های گردشگری و مسافرتی و مجموعه‌های خوشنامی مانند اسنپ تریپ همکاری کنید. گاهی اوقات ممکن است شما برای تهیه بلیط، تور یا هتل با مشکلاتی مانند پربودن و رزرو بودن روبرو شوید. اما همکاری با آژانس‌های مختلف به شما کمک خواهد کرد که بدون هیچ زحمتی سفر خود را انجام دهید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها