نمایش فیلم‌های آخر هفته با حال‌و‌هوای پدرانه

«خیلی‌دور خیلی نزدیک» از « آغوش‌پدر»

فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن خیلی دور، خیلی نزدیک، اجباری، معجزه در سلول شماره ۷، دامبو، تا بلندای آسمان، روحینا، خواستگاری، ماهی سیاه کوچولو، اسکیت‌های نقره‌ای، پدر، تیغ پنهان، بازگشت گالیور، پدر، پرنده قهرمان، گوشواره‌های دردسرساز، سفر به اعماق جنگل، ما یک باغ‌وحش خریدیم، مهر پدری، قبیله اشباح، فرار از زندان آلکاتراز، نور سیاه، باران سخت، آغوش پدر،  نورم قطب شمال ــ ماجراجویی‌های بزرگ فرمانروا، هرج و مرج فضایی۲: میراثی نو، هواپیماهای کاغذی، دست‌های خالی، من پدر خوبی هستم  پنجشنبه و جمعه ۵ و ۶ بهمن مصادف با روز میلاد امام علی(ع) و روز پدر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. از میان آنها به برخی از فیلم‌ها اشاره و آن را برای‌تان مرور کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۴۴۲۴۰۷
 
چالش آقای دکتر در خیلی دور
فیلم سینمایی «خیلی دور، خیلی نزدیک» به کارگردانی رضا میرکریمی، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ دکتر عالم، جراح برجسته مغز و اعصاب است و اعتقادی به خدا ندارد. او به‌دلایل مختلف فرزندش را فراموش کرده‌‌است. 
   
معجزه ممو
فیلم سینمایی «معجزه در سلول شماره ۷» به کارگردانی مهمت آردا اوزتکین، جمعه ۶ بهمن ماه ساعت ۱۵دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ این فیلم داستان زندگی مرد جوانی به نام مهمت است که او را ممو صدا می‌زنند. ممو مشکل ذهنی دارد و همراه دختر شش ساله‌اش آوا و مادربزرگ پیرش در یک روستا زندگی می‌کند.  
   
ماجراهای خواستگاری جلال
فیلم سینمایی «خواستگاری» به کارگردانی مهدی فخیم‌زاده، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ پیرمردی به نام جواد جلالی با داشتن چند فرزند و نوه بر اثر تشویق دوستان صمیم می‌گیرد پس از ۳۰سال که از فوت همسرش گذشته از نو ازدواج کند. او با پیرزنی که همسن و سال خود اوست آشنا می‌شود اما فرزندان آن دو با این امر به‌شدت مخالفت می‌کنند.
   
روایت مجیدی از یک پدر
فیلم سینمایی «پدر» به کارگردانی مجید مجیدی، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان این فیلم درباره فردی به نام مهرا... است که بعد از فوت پدرش، برای تأمین خانواده‌اش در شهر دیگری به کار مشغول می‌شود.
   
گالیور بازمی‌گردد
انیمیشن سینمایی «بازگشت گالیور» به کارگردانی ایلیا ماکسیموف، پنجشنبه ۵ بهمن ماه ساعت ۹ از شبکه تهران پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ حاکم شهر لی‌لی پوت اعلام می‌کند قرار است که غول معروف گالیور به شهر بیاید ولی پس از ورود گالیور حاکم که می‌بیند گالیور یک فرد عادی است، او را زندانی می‌کند. دختری به نام مارسی، گالیور را نجات می‌دهد و بعد هر دو نزد فریلاک، پدر مارسی که از دوستان قدیمی گالیور است، می‌روند و سربازان حاکم مارسی و گالیور را دستگیر می‌کنند. 
   
فرار فرانک
فیلم سینمایی «فرار از زندان آلکاتراز» به کارگردانی دان سیگل، جمعه ۶ بهمن ساعت یک بامداد از شبکه نمایش پخش می‌شود. 
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ فرانک لی موریس که از چند زندان فرار کرده به آلکاتراز منتقل می‌شود. او از همان ابتدا مورد خشم یکی اززندانیان قرارمی‌گیرد و زد و خوردهای متوالی بین آنها، رئیس زندان را نسبت به او حساس می‌کند. 
   
با آغوش پدر
انیمیشن سینمایی جدید «آغوش پدر» به کارگردانی آنا بلاشیک، پنجشنبه ۵ بهمن ساعت۱۴ از شبکـه کودک پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ روز تولد تدی است و پدرش می‌خواهد برای او کیک عسلی درست کند اما عسل‌های جنگل ناپدید شده است. زمانی که پدر و پسر در جنگل به دنبال یافتن کندوهای عسل هستند، تدی متوجه می‌شود زنبورها عسل‌های‌شان را در سرزمین مخفی پنهان کردند و مسیر رفتن به مخفیگاه عسل‌ها را متوجه می‌شوند. 
   
هرج و مرج در فضا
انیمیشن سینمایی «هرج و مرج فضایی۲: میراثی نو» به کارگردانی «مالکوم دی. لی»، چهارشنبه ۴ بهمن، ساعت۱۹ از شبکه امید پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ پسر لبرون جیمز، بسکتبالیست مشهور آمریکایی علاقه‌ای به حرفه پدرش ندارد و اکثر وقت خود را به بازی‌های رایانه‌ای می‌گذراند.  
   
وقتی دیر نیست
فیلم سینمایی «هیچ‌گاه دیر نیست» به کارگردانی «مارک لمپرل»، جمعه ۶ بهمن، ساعت۱۰ از شبکه افق پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان این فیلم درباره گروهی از پیرمردهاست که ساکن خانه سالمندان لینوود هستند. آنها دست به دست هم می‌دهند تا از آنجا فرار کنند و رویاهای‌شان را قبل از آن که خیلی دیر شود، محقق کنند.  
   
ماجرای یک پدر خوب
فیلم سینمایی «من پدر خوبی هستم» به کارگردانی سانتیاگو سِگورا، پنجشنبه ۵ بهمن، ساعت۱۱ با زیرنویس ویژه ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ داستان این فیلم حول یک خانواده اتفاق می‌افتد که دارای پنج فرزند هستند. خاویر پدر خانواده فکر می‌کند که بهترین پدر قرن بیست و یکم است. او برای یک شرکت تلفن همراه کار می‌کند و مدیر عامل و تکنیسین رایانه است. او آن‌قدر غرق کار است که همسرش ماریسا و فرزندانش سارا، کارلوتا، روچو دانی و پائولا را نمی‌بیند.  
   
​​​​​​​حکایت زورو
فیلم سینمایی «نقاب زورو» به کارگردانی مارتین کمپبل، چهارشنبه۴ بهمن، ساعت۲۲ از شبکه فراتر پخش خواهد شد.
چرا پیشنهاد می‌کنیم؟ دیگو یا همان زورو که مشغول مبارزه با ظلم و بی‎عدالتی است در مبارزه با رافائل مونترو شکست می‌خورد و مونترو، همسر زورو را می‌کشد و فرزندش را با خود می‌برد. بعد از ۲۰سال دیگو از تبعید در اسپانیا برمی‌گردد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها