کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی پیوسته شهریورماه توزیع می شود

ایرنا: کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی پیوسته سال دانشگاه آزاد اسلامی در دو نوبت صبح و عصر روزهای سه شنبه و چهارشنبه و شهریورماه توزیع می شود.
کد خبر: ۱۴۴۱۴۱

دکتر "ناصر اقبالی" گفت: جدول توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی پیوسته امروز(یکشنبه) در روزنامه آفرینش منتشر شده است.
همچنین توزیع کارت ورود به جلسه این آزمون روز شهریورماه در هفته نامه فرهیختگان منتشر میشود.
این جدول همچنین بر روی سایت مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی برای آگاهی داوطلبان قرار گرفته است.
رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی به داوطلبان توصیه کرد که شخصا و با به همراه داشتن شناسنامه و فقط در نوبتهای مندرج در اطلاعیه توزیع کارت، برای دریافت کارت خود مراجعه کنند.
دکتر اقبالی در ادامه افزود: داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه، لازم است رسید پستی و شناسنامه و یا کارت شناسایی معتبر عکسدار به همراه داشته باشند.
وی گفت: علاوه بر کارت ورود به جلسه، یک برگ راهنمای آزمون نیز در اختیار داوطلبان قرار میگیرد که لازم است داوطلبان به دقت آن را مطالعه نموده و موارد ذکر شده در آن را مورد توجه قرار دهند.
رییس مرکز آزمون در ادامه تاکید کرد: چنانچه داوطلبان پس از دریافت کارت ورود به جلسه، مغایرتی در مندرجات آن از نظر مشخصات فردی، رشته/ شهر انتخابی زبان خارجه و ... ملاحظه کردند باید به باجههای رفع نقص که در حوزههای توزیع کارت مستقر شدهاند مراجعه و پس از دریافت فرم رفع نقص، نسبت به تکمیل آن اقدام نموده و فرم تکمیل شده را به باجه رفع نقص تحویل دهند.
آزمون کاردانی پیوسته روز جمعه شهریورماه امسال برگزار میشود.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها