قطعی تلفن روستاهای اردبیل با رفع مشکل برق برطرف می‌شود

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به قطعی تلفن برخی از نقاط روستایی استان گفت: این امر به دنبال بارش سنگین برف و قطعی برق آن نقاط رخ داده که با رفع مشکل برق، مشکل ارتباطات این مناطق نیز برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۱۴۴۰۹۶۷

 به گزارش جام جم آنلاین،شهریار سرداری اظهار کرد: ارتباط تلفنی تعداد اندکی از روستاهای اردبیل به دلیل قطع برق و مسدودی راه ارتباطی آنها قطع شده است که مشکل با همکاری کارکنان جهادگر اداره‌کل راهداری و شرکت توزیع برق استان پس از بازگشایی جاده‌ها و عادی شدن برق آنها برطرف خواهد شد.
وی افزود: در حال حاضر با وجود قطعی برق در ایستگاه‌های سرکوهی، با اقدام‌های پیشگیرانه اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اردبیل تمامی ارتباطات بین استانی و بین‌المللی در شرایط عادی برقرار است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با اشاره به انسداد راه برخی روستاها در پی بارش سنگین برف از روز گذشته گفت: زیرساخت‌های ارتباطی و برقراری اینترنت یکی از اصلی‌ترین مسائلی است که در این شرایط به کمک مردم و مسئولان خواهد آمد.
سرداری با اشاره به اینکه با کار جهادی در بیشتر روستاهای استان اردبیل وضعیت پایدار است، از مردم خواست تا بازگشت کامل شرایط به حالت عادی، صبور باشند و آرامش خود را حفظ کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها