معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل از آغاز صدور سند برای روستا‌ها و قشلاق‌های محدوده شرکت‌های کشت، صنعت و دامپروری مغان و پارس واقع در شمال این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۶۷۲۵

به گزارش جام جم آنلاین ،و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه تعیین تکلیف و صدور سند مسکونی و زراعی برای روستا‌های مغان که در دادگستری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به مشکل چندین ساله روستا‌ها و قشلاقات محدوده ۲ شرکت کشت و صنعت مغان و پارس و متعاقب آن تاکید رئیس قوه قضائیه در سفر اخیر به استان و نیز خواست مردم و نماینده، ولی فقیه در استان دستورات ویژه‌ای از جانب رئیس کل دادگستری استان برای حل مشکلات این روستا‌ها صادر شد.
وی افزود: پس از بحث و بررسی‌های فراوان و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی نهایتاً مشکل صدور سند مسکونی برای این روستا‌ها مرتفع شد و اهالی روستای مرتضی کندی پس از گذارندن مراحل اداری نسبت به اخذ سند مسکونی اقدام می‌کنند که به این صورت برای تمامی روستا‌های و قشلاقات مورد نظر نیز سند مسکونی صادر می‌شود.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: در خصوص اراضی زراعی سه هکتاری و یک هکتاری نیز افراد مستحقی که قبلاً اسامی آن‌ها توسط کمیته پایش ثبت شده است، اراضی واگذار شده و سند صادر می‌شود.
خدادادی همچنین با اشاره به مشکل جانمایی که قبلاً صورت گرفته بود و روستا‌های هوار کندی و محمد کندی در محدوده ثبت نشده بودند، تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته و اتخاذ مصوبات لازم، مشکل جانمایی این روستا‌ها نیز حل شده است.
وی گفت: دستگاه قضایی اهتمام جدی برای حل مشکلات مردم دارد و در خصوص این موضوع نیز به جد پیگیر موضوع تا حصول نتیجه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها