اختصاص 100 لیتر سهمیه بنزین "ویژه سفر و آغاز سال تحصیلی" به تمام خودرو های شخصی در مهرماه

ایسنا: سرپرست وزارت نفت از موافقت کارگروه ویژه نمایندگان رییس جمهوری با اختصاص 100 لیتر سهمیه بنزین ویژه سفر و تسهیل تردد خانوادهها در ایام بازگشایی مدارس به تمامی خودروها در مهر ماه خبر داد.
کد خبر: ۱۴۴۰۲۵

مهندس غلامحسین نوذری با اشاره به همکاری خوب مردم در اجرای طرح سهمیهبندی بنزین گفت: برخی هموطنان برای انجام مسافرتهای تابستانی بخشی از سهمیه خود را پیشاپیش مصرف کردهاند و اکنون با توجه به افزایش ترددها در آغاز سال تحصیلی برای تامین بنزین خود نگرانی داشتند.
وی با تاکید بر توجه خاص دولت به رفع و به حداقل رساندن مشکلات سهمیهبندی بنزین برای مردم خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش سفرها در روزهای پایانی تابستان و با در نظر گرفتن بازگشایی مدارس در مهر ماه که افزایش رفت و آمد خانوادهها را در پی خواهد داشت، با توجه به اهمیت مسائل آموزشی و فرهنگی، کارگروه نمایندگان ویژه رییس جمهوری به این موضوع توجه ویژهای نشان داد.
او همچنین تصریح کرد: نگاه دولت به صنعت گردشگری، حمایتی است و اختصاص سهمیه ویژه موجب تامین بنزین سفر هموطنان و رونق صنعت گردشگری نیز خواهد شد.
نوذری با بیان این که امسال برای نخستین بار اجرای طرح سهمیهبندی بنزین در مهر ماه و آغاز سال تحصیلی تجربه میشود، یادآور شد: کارگروه ویژه نمایندگان رییس جمهوری به منظور کمک به حل مشکلات مردم و اجرای هر چه بهتر طرح سهمیهبندی موافقت کرد که 100 لیتر سهمیه ویژه سفر با آغاز سال تحصیلی از طریق کارت هوشمند سوخت به صورت یکسان و یک جا در مهر ماه به همه خودروهای شخصی اختصاص یابد.
سرپرست وزارت نفت در مورد طرح اختصاص 10 تا 100 لیتر سهمیه بنزین ویژه سفر که پیش از این اعلام شده بود، نیز اظهار کرد: به نظر میرسید اجرای این طرح با اعمال تغییراتی در نرمافزارها امکانپذیر باشد، اما برای جلوگیری از تاخیر در اعلام سهمیه و پیشگیری از مشکلات احتمالی مردم در مراحل ثبت نام اینترنتی و نیز پیچیدگی نحوه اثبات انجام سفر که ممکن بود دشواریهایی برای مردم به وجود آورد، تصمیم بر این شد که سهمیه ویژه به همه خودروهای شخصی به طور یکسان تخصیص یابد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها