رزمایش دورمیزی مقابله با حملات سایبری شرکت گاز اردبیل

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل از برگزاری رزمایش دورمیزی مقابله با حملات سایبری و افت فشار گاز، با هدف سنجش سطح مهارت و آمادگی نیرو‌های شرکت برای مواقع بحران خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۹۵۳۷

به گزارش جام جم آنلاین،وبه نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اردبیل، میرسعید سیدمتین در حاشیه برگزاری رزمایش دورمیزی مقابله با حملات سایبری گفت: این رزمایش با حضور مسئولان، کارشناسان و اعضای کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، با برنامه‌ریزی واحد حراست و همکاری بخش‌های مختلف شرکت گاز اردبیل برگزار شد.
وی افزود: طبق برنامه تدوین شده، در اثر عملیات خرابکارانه فرضی فشار و حجم گاز ورودی استان کاهش یافت و متعاقب آن کمیته بحران شرکت گاز تشکیل و نقش و عملکرد تمام واحد‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل ادامه داد: رزمایش دور میزی به صورت مباحثه محور است و تمرینی برای شبیه‌سازی بحران و به چالش کشیدن برنامه‌های عملیاتی و آمادگی واحد‌ها محسوب می‌شود و برگزاری رزمایش‌های مشابه ادامه خواهد داشت.
سیدمتین گفت: با توجه به رشد فناوری‌های نوین، آمادگی و هماهنگی نیرو‌های عملیاتی و تعمیراتی برای مواقع بحرانی و برقراری امنیت و ایمنی در فضای سایبری ضروری است و حصول اطمینان از کفایت تمهیدات حفاظتی زیرساخت‌ها سبب کاهش آسیب‌پذیری در تهدیدات و آمادگی بیشتر برای مقابله با بحران‌ها می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها