رئیس اداره اجرائیات و تخلفات شهری شهرداری بجنورد

آغاز طرح ساماندهی مبادی ورودی شهر بجنورد

بامشارکت شهرداری بجنورد و شرکت شاتل آغاز شد

فاز اجرایی فیبرنوری در بجنورد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ امروز درحضور معاون وزیر ارتباطات ، معاون استاندار و مدیران شهرداری ، مهندس کشمیری شروع فاز اجرایی فیبرنوری در بجنورد را اعلام کرد.
کد خبر: ۱۴۳۹۲۳۰
نویسنده اسدالله ابراهیمی

به گزارش مدیرپروژه و مشاور شهردار در حوزه هوشمندسازی شهرداری ، قرار است فیبر نوری در 60 کیلومتر اجرا شود و درتفاهم نامه مشترک همکاری بازه زمانی اجرای پروژه دو تا سه سال پیش بینی شده که با تکمیل هر فاز ، خدمات رسانی شبکه شروع می شود.

مهندس روستایی افزود: اجرای شبکه فیبرنوری ثمرات مثبتی را متوجه شهر می کند که از آن جمله می توان به سهولت ارتباط با دوربین های نظارتی برای پایش و کنترل ترافیک ، هوشمند سازی و ارتباط شهرداری در سطوح سازمانی و فراسازمانی درجهت تسریع در پاسخگویی و خدمات رسانی و کمک به درآمدهای پایدار اشاره کرد.

روستایی ادامه داد: هدف شهرداری به کیفیت خدمات متمرکز است و در اجرای شبکه فیبرنوری به دنبال تکمیل فرایند هوشمند سازی در سرعت بخشیدن به خدمات دهی هستیم و شهرک گلستان و شهرک ولیعصر هم دراین پروژه در ردیف اجرای طرح قرار دارند.

به گفته مهندس روستایی ممکن است اجرای مرحله اول ، خط فیبر نوری در 60 کیلومتر تکمیل شود لذا در صورت نیاز افزایش خط طولی اجرای فیبر پیش بینی و اجرا می شود.

مراسم رسمی آغاز پروژه فیبرنوری با حضور مدیران دستگاههای اجرایی و باحضور معاون وزیر – مهندس روحانی نژاد  - امروز13 دی ماه -  از خیابان وداد رسما کلید خورد ./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها