۳ مجتمع دامداری در شهرستان فارسان راه‌اندازی می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: سه مجتمع دامداری توسط شرکت شهرک‌های کشاورزی استان در شهرستان فارسان راه‌اندازی می‌شود. 
کد خبر: ۱۴۳۸۷۵۶
نویسنده ابوالفضل شمسی

 

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فارسان گفت: سه مجتمع دامداری در شهرستان فارسان توسط شرکت شهرک‌های کشاورزی استان راه‌اندازی می‌شود.

 

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال‌ جاری بتوانیم فراخوان راه‌اندازی ۲ مجتمع دامداری سبک را در شهرستان فارسان برگزار کنیم.

 

وی افزود: در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فارسان رویکرد بهره‌گیری از ظرفیت صنعت در مقیاس خُرد و متوسط و بخش کشاورزی با رویکردهای علمی، گردشگری و زنجیره‌ای مورد بررسی کارشناسی قرار گرفت.

 

منزوی تصریح کرد: مقرر شد تکمیل شهرک صنعتی جونقان و طرح‌های مستقر در آن با اعتبار زیرساختی شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری پیگیری شود.

 

وی در خصوص شهرک صنعتی باباحیدر شهرستان فارسان، گفت: تعدادی از استعلام‌های این شهرک مانده که قرار است این استعلام‌ها پیگیری و تکمیل شود تا به‌ زودی مراحل ایجاد زیرساخت‌ها شروع شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ایجاد ۲ شهرک صنعتی در فارسان و گوجان در دستور کار قرار گرفته است و قرار شد شرکت شهرک‌های صنعتی کار خود را در این زمینه شروع کند.

 

افتتاح یک هتل و ۶ بوم‌گردی در شهرستان فارسان 

 

وی با اشاره به لزوم تقویت زیرساخت‌های گردشگری در چهارمحال و بختیاری، ادامه داد: تا پایان سال‌جاری ۶ مجموعه بوم‌گردی و یک هتل در شهرستان فارسان افتتاح می‌شود.

 

منزوی تاکید کرد: در این نشست تصویب شد با حضور یک سرمایه‌گذار واجد شرایط توانمند قرارداد سرمایه‌گذاری برای ساخت یک هتل دیگر تا پایان سال‌جاری بسته و عملیات اجرایی آن آغاز شود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به طرح پروژه «مسیر سبز گردشگری از باباحیدر تا جونقان»، افزود: این طرح به دریافت استعلام‌های قانونی نیاز دارد و باید کار به‌ صورت کارشناسی انجام شود.

 

وی به گزراش مطلوب نهادهای حمایتی و بانک‌های عامل در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری فارسان اشاره و تصریح کرد: این منطقه جزو شهرستان‌های پیشرو در جذب تسهیلات است.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها