تکنو المنت نور سازنده المنت‌های حرارتی و برقی در سایزهای سفارشی

آیا تا به‌حال به دنبال خرید المنت‌ های حرارتی و برقی با ابعاد خاص و سفارشی بوده‌اید؟ و اینکه نیاز به المنتی دارید که به دقت با سیستم شما هماهنگ شده و عملکرد بهینه را فراهم کند؟ آیا  به دنبال یک سازنده معتبر و باتجربه برای همکاری هستید؟
آیا تا به‌حال به دنبال خرید المنت‌ های حرارتی و برقی با ابعاد خاص و سفارشی بوده‌اید؟ و اینکه نیاز به المنتی دارید که به دقت با سیستم شما هماهنگ شده و عملکرد بهینه را فراهم کند؟ آیا  به دنبال یک سازنده معتبر و باتجربه برای همکاری هستید؟
کد خبر: ۱۴۳۴۸۷۷

 

مجموعه تکنو المنت نور به عنوان یکی از پیشروهای این صنعت، به ساخت المنت‌های حرارتی و برقی با سفارشی‌سازی در ابعاد مختلف، متناسب با نیازهای مشتریان پرداخته، که با تجربه و تخصص بالا به عنوان سازنده‌ای مطرح در این عرصه شناخته می‌شود.

لطفا در ادامه همراه ما باشید؛ تا درک کاملی از تخصص، کیفیت و خدمات ارائه شده توسط مجموعه تکنو المنت نور، سازنده المنت‌ حرارتی و برقی در سایزهای سفارشی داشته باشید.

 

انواع المنت‌‌های حرارتی و برقی قابل سفارش در تکنو المنت نور

تولید انواع المنت حرارتی و برقی به صورت سفارشی از لحاظ:

  1. شکل
  2. اندازه
  3. مقاومت الکتریکی
  4. قدرت گرمایی

 و...

در تکنو المنت نور ممکن است. درصورتی‌که قصد سفارش انواع المنت حرارتی در سایزهای مختلف را دارید؛ مهم است که ابتدا نوع آن را تعیین کنید.

تعدادی از المنت‌های حرارتی و برقی که در کارگاه تکنو المنت نور قابل سفارش هستند:

المنت‌‌های حرارتی میله ای و لوله ای

در ادامه به مشخصات تولیدی هر یک در تکنو المنت نور می‌پردازیم.

ساخت المنت استخری

المنت استخری جزو المنت‌های حرارتی  که تا عمق 2 متری در استخرها مورداستفاده قرار می‌گیرد و از سیم‌های پیچیده نیکل به‌همراه روکش‌های استیل، مس یا آلومینیوم ساخته شده است.

تکنو المنت نور انواع المنت استخری را با ابعاد متنوع و در دو حالت تک فاز و سه فاز تولید و عرضه می‌کند.

با خرید المنت استخری در سایزهای سفارشی از تکنو المنت نور، امکان استفاده از المنت‌ها با طول‌ها و شکل‌های مختلف به منظور تنظیم دما در زوایای دلخواه ایجاد می‌شود. بنابراین، این المنت‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با توجه به نوع استفاده موردنظر، از طول‌های مختلف با فرم خم شده و حتی در زوایا و موقعیت‌های مختلف بهره‌مند شوید.

سازنده المنت استخری در تهران

المنت میله‌ای

المنت میله‌ای از دی اکسید سیلیسیم ساخته شده است. این المنت با استفاده از لایه‌ای از دی اکسید سیلیسیم در هنگام ساخت، سطح خود را به گونه‌ای تقویت کرده و از اکسیداسیون جلوگیری می‌کند. این خاصیت، المنت را به یک گزینه مناسب برای تولید گرما در رنج حرارتی ۱۴۰۰ تا ۱۸۰۰ درجه سانتیگراد در ابعاد و اشکال مختلف تبدیل کرده است.

موارد زیر تعدادی از سایزهای سفارشی المنت میله‌ای در تکنو المنت نور است:

  • 8 سانتی‌متر با ولتاژ المنت 220 - 380
  • 10 سانتی‌متر با ولتاژ المنت 220 - 380
  • 12 سانتی‌متر با ولتاژ المنت 220 - 380
  • 14 سانتی‌متر با ولتاژ المنت 220 - 380
  • 16 سانتی‌متر با ولتاژ المنت 220 - 380
  • 18 سانتی‌متر با ولتاژ المنت 220 – 380

در کل کارگاه تکنو المنت نور در خیابان لاله‌زار تهران، توان ساخت المنت میله‌ای از 8 سانتی‌متر با توان 220 تا 3.5 متر با توان 1000 الی 3500 وات به صورت تکی و عمده را دارد.

انواع المنت فلنج‌دار

اگر قصد سفارش ساخت المنت فلنج‌دار را دارید؛ باید بدانید که حساسیت طراحی و ساخت این محصول نسبت به سایر المنت‌های حرارتی بالاتر است.

از مهم‌ترین ویژگی‌های المنت فلنج‌دار تکنو المنت نور، تنوع فراوان در طرح‌ها، مدل‌ها، ساختارها، ابعاد و اشکال آن‌هاست. این تنوع به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به نیازهای خود، فلنج‌ها را تهیه کنید.

المنت فشنگی

سفارش المنت فشنگی در سایزهای سفارشی نیاز به بررسی دقیق ولتاژ، اندازه و محل نصب آن دارد.

این المنت‌ها معمولاً از جنس فلزاتی مانند استیل یا آلومینیوم تولید می‌شوند؛ که دارای ویژگی‌های مقاومت فشاری و حرارتی بسیار بالا هستند.

طراحی المنت فشنگی در تکنو المنت نور به‌گونه‌ای است که تحت ‌فشارهای بالا و در شرایط دمایی خاص، تحمل و عملکرد مناسب را داشته باشد. این ویژگی باعث می‌شود که المنت فشنگی به‌خوبی در دستگاه‌هایی که با فشارهای بالا یا در محیط‌هایی که شرایط دمایی حاد وجود دارد؛ استفاده شود. انواع المنت فشنگی زیر با سایزهای متنوع در تکنو المنت نور قابل سفارش است:

  1. المنت فشنگی سرامیکی
  2. المنت فشنگی سیار دسته دار
  3. المنت کارتریجی فشنگی

المنت حلقه‌ای

المنت حلقه‌ای از ورق استیل با ساختار خاصی تولید می‌شود. ضخامت ورق در این نوع المنت‌ها معمولاً بین 2 تا 5 میلیمتر متغیر است و قطر آن‌ها نیز بسته به نوع کاربردی که دارند متفاوت است. این تنوع در ابعاد و اندازه‌ها،بتعث شده که المنت حلقه‌ای به عنوان یکی از مناسب‌ترین المنت‌ها با کاربرد متنوع در صنایع مختلف انتخاب گردد.

از این رو، مشتریان می‌توانند با توجه به نیازهای خود، از بین مدل‌ها و جنس‌های مختلف، المنت حلقه‌ای مناسب با نیاز و سایزهای سفارشی را از تکنو المنت نور انتخاب کنند.

المنت فنری

تکنو المنت نور با استفاده از دستگاه‌های کاملاً مکانیزه، قادر به تولید المنت فنری با هر سایز به‌صورت کاملاً اتوماتیک است. این فنرها در اندازه‌ها و قطرهای متنوعی ساخته می‌شوند؛ تا برای مصارف صنعتی، نجاری و نیز مصارف خانگی طبق نیاز شما قابل استفاده باشند.

المنت کویل هیتر

المنت کویل هیتر به منظور افزایش حرارت در دستگاه‌های تزریق پلاستیک ساخته می‌شود. این نوع المنت توانایی فعالیت در شرایط دشوار با دمای بالغ بر ۷۵۰ درجه را دارد.

در تکنو المنت نور قابلیت سفارش این المنت حرارتی را از طول 8 سانتی‌متر به بالا را دارید.

ساخت المنت‌های حرارتی و برقی در سایزهای سفارشی از تکنو المنت نور

المنت‌های حرارتی و برقی در سایزهای سفارشی به طور دقیق برای نیازهای خاص شما طراحی می‌شوند و ممکن است از جنس‌ها و ساختارهای متنوعی مانند فلزات مختلف، سیم‌های آلیاژی یا مواد سرامیکی ساخته شوند.

تکنو المنت نور، عرضه‌کننده و سازنده انواع المنت حرارتی و برقی در سایزهای سفارشی همچون: المنت میله‌ای، المنت استخری، المنت فلنج‌دار، المنت فشنگی،المنت حلقه‌ای، المنت فنری و... بنا به نیاز مشتری است.

این تنوع و امکان سفارشی‌سازی المنت‌ها به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌صورت دقیق‌تر از ویژگی‌ها و عملکرد المنت‌ها برای نیازهای خاص خود استفاده کنند و عملکرد بهینه را در سیستم‌ها و دستگاه‌های خود داشته باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها