همزمان با بیست و دومین سفر شهرستانی استاندار مازندران،

معاون استاندار از 3 واحد تولیدی در شهرک صنعتی شهدای نور بازدید کرد

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران :

مبلغ 8016 میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی مازندران سرمایه گذاری شد

امینی مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران از انعقاد 32 قرارداد با صنعتگران و کارآفرینان، با حجم سرمایه گذاری مبلغ 8016 میلیارد ریال، از آغاز سالجاری تاکنون در 19 شهرک و ناحیه صنعتی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۳۴۴۲۴

به گزارش جام جم آنلاین مازندران، یاسر امینی گفت: واگذاری زمین صنعتی به کارآفرینان دارای اهلیت کار برای احداث و بهره برداری واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی، حرکت مهمی در مسیر شکوفایی تولید، رونق صنعت و اشتغال جوانان بیکار محسوب خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: بخش خصوصی نقش بسیار ارزنده ای در گسترش تولید و صنعت ایفا می کند و با جذب سرمایه گذاران جدید و حجم سرمایه گذاری 8016 میلیارد ریال، زمینه اشتغال برای 598 نفر جویندگان کار در شهرکها و نواحی صنعتی استان فراهم می گردد.

امینی با اشاره به میزان مساحت واگذار شده زمین تصریح کرد: برای احداث و راه اندازی 32 واحد تولیدی، حدود 5/11 هکتار از اراضی صنعتی در 19 شهرک و ناحیه صنعتی استان، به متقاضیان جدید واگذار شده است.

وی بیان داشت: نقش شهرکها و نواحی صنعتی در راستای ایجاد و توسعه تولید و صنعت و نیز گسترش کیفیت و اشتغال پویا، نقش مهم و بی بدیل است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها