راهنمای انتخاب بهترین ریمل مناسب برای هر نوع مژه

علاقه‌مندان به لوازم آرایشی و بهداشتی به‌خوبی می‌دانند که ریمل، یکی از مهم‌ترین ابزار آرایشی صورت است که نقش یک مکمل را برای زیباتر شدن چهره ایفا می‌کند.
علاقه‌مندان به لوازم آرایشی و بهداشتی به‌خوبی می‌دانند که ریمل، یکی از مهم‌ترین ابزار آرایشی صورت است که نقش یک مکمل را برای زیباتر شدن چهره ایفا می‌کند.
کد خبر: ۱۴۳۳۹۱۲

ممکن است تا همین لحظه، ریمل‌های مختلفی از برندهای متعدد موجود در بازار را به توصیه یکی از دوستانتان امتحان کرده باشید. احتمالاً دست‌کم یک تجربه نامطلوب در مورد آن ریمل‌ها در خاطرتان مانده است و در مورد انتخاب یک ریمل خوب در حال جست‌وجو هستید. اگر همین‌طور است، لازم است بدانید که انتخاب ریمل این‌قدرها هم آسان نیست و باید ترفندهای حین خریدن آن را از قبل بدانید.

ریمل، به‌دلیل تماسی که با نواحی حساس چشم و مژه‌ها دارد، باید کیفیت بالایی داشته باشد و به سلامت انسان آسیب وارد نکند. علاوه بر این، هر شخص، مژه به‌خصوصی دارد و باید در حین خرید ریمل، ویژگی‌های محصول را با شرایط خود مقایسه کند. در این مطلب، همه نکات کلیدی که در حین انتخاب ریمل باید در نظر داشته باشید را گردآوری کرده‌ایم.

 

انتخاب بهترین ریمل مناسب هر مژه بدون امتحان کردن

یکی از بهترین روش‌های انتخاب ریمل، امتحان کردن چند تا از آن‌ها و انتخاب نهایی بعد از مشاهده نتیجه آن‌هاست. البته، این کار به‌دلایل بهداشتی و حساسیت استفاده از لوازم آرایشی در فروشگاه‌ها رایج نیست. البته بعضی از فروشنده‌ها هم با ارائه برس یک‌بارمصرف، امکان امتحان ریمل را برای مشتریان به‌وجود می‌آورند که در مورد بهداشتی بودن این کار هیچ اطمینانی وجود ندارد.

بنابراین، لازم است که به دنبال راهکاری باشید که بدون امتحان کردن، امکان انتخاب و خرید ریمل را فراهم می‌کند. این راهکار در واقع مجموعه‌ای از نکات کلیدی است که در حین خرید باید آن‌ها را بررسی کنید. اما قبل از آن بهتر است بداند که تایپ یا نوع مژه شما چیست و چه ریملی با چه ویژگی‌هایی می‌تواند برای شخص شما مناسب باشد.

توجه به برس ریمل: مهم‌ترین نکته برای خرید محصول مناسب

راهنمای انتخاب بهترین ریمل مناسب برای هر نوع مژه

اندازه، ضخامت و نوع برسی که در بخش سَری ریمل قرار دارد، نقشی بسیار مهمی در زیبا شدن آرایش چشم محسوب می‌شود. همچنین، پس از اینکه متوجه شدید، چه نوع مژه‌ای دارید می‌توانید با توجه به ویژگی‌هایش، ریمل مناسب خودتان را بخرید. برای مثال، اگر مژه‌هایتان صاف است، باید ریملی را بخرید که برس خیلی نازکی دارد و تک‌تک مژه‌ها را پوشش می‌دهد. همچنین اگر می‌خواهید شبیه به یک الهه مصری در شب مهمانی ظاهر شوید، بهتر است ریملی را برید که برس‌های ضخیمی دارد و می‌تواند علاوه بر پُر کردن مژه‌ها آن را حالت بدهد.

همچنین، استفاده کردن از ریمل‎هایی که برس‌های مویی دارند، از چسبیده شدن مژه‌ها جلوگیری می‌کند و علاوه بر این، باعث می‌شود به‌راحتی برس را از پایین به بالا ریمل بزنید. در عوض، بعضی از ریمل‌هایی که برس پلاستیکی درند، برعکس ریمل‌های مویی عمل می‌کنند. ضمناً اگر مژه‌های اصطلاحاً ناهمواری دارید و مژه‌هایتان یک‌دست نیستند، از ریمل‌های با برس بزرگ با انتهای باریک استفاده کنید تا همه مژه‌ها هم‌زمان ریمل شوند.

کدام ریمل برای کدام مژه مناسب است؟

حالا که با اهمیت برس در ریمل آشنا شدید، نگاهی به این نکات برای انتخاب ریمل بیندازید:

  • برس ساعت‌شنی: مناسب مژه‌های پرپشت که می‌خواهید تیره به‌نظر برسند
  • برس‌های مخروطی: مناسب برای ریمل زدن مژه‌های گوشه چشم
  • ریمل سر باریک: مناسب برای مژه‌های پایین و صاف
  • برس‌های منحنی: مناسب برای حجم دادن به مژه‌ها و حالت‌دهی بهتر
  • برس توپی: مناسب برای پررنگ کردن قسمت ویژه‌ای از مژه‌ها مخصوصاً مژه‌های کوتاه
  • برس مارپیچی: مناسب برای حالت‌دهی و حجم دادن به مژه‌های کم‌پشت

ریمل ضد آب بخریم یا نه؟

ریمل‌های ضد آب، قابلیت ویژه‌ای برای مقاومت در برابر حل شدن در آب دارند و همین باعث ماندگاری‌شان می‌شود. این نوع ریمل‌ها برای حفظ آرایش چهره در مهمانی‌ها و مراسم حتی در صورت خیس شدن یا گریه کردن هم پاک نمی‌شوند. البته به این نکته توجه داشته باشید که ریمل‌های ضد آب اصلاً برای استفاده روزمره توصیه نمی‌شوند. دلیلش هم این است که ریمل‌های ضد آب در هر بار شست‌وشوی روزانه باعث کنده شدن مژه‌ها و آسیب وارد کردن به این بخش از چشم می‌شوند.

تاریخ انقضا، برند معتبر و بارکد: 3 فاکتور مهم دیگر

در حین خرید ریمل اصل از یک فروشگاه معتبر، بعضی از اطلاعات مهم روی بدنه یا بسته‌بندی محصول را با دقت بررسی کنید. برای مثال، تاریخ انقضا (با علامت EXP) و لوگوی برند محصول را بررسی کنید و از اصل بودن آن مطمئن شوید.

همچنین ریمل‌ها و ابزارهای آرایشی اصل، همگی دارای بسته‌بندی شیک و بارکد محصول هستند. شما می‌توانید با اسکن کردن کد QR یا بارکد، اطلاعات واقعی محصول را در صورت اصل بودن آن، در گوشی موبایلتان چک کنید.

راهنمای انتخاب بهترین ریمل مناسب برای هر نوع مژه

آشنایی با 2 تا از پرفروش‌ترین ریمل‌های موجود در بازار

پیش از معرفی 2 ریمل پرفروش و محبوب بازار، این چند توصیه مهم را از قبل استفاده کردن ریمل به یاد داشته باشید:

  • ماده اضافه روی برس ریمل را قبل از استفاده، بردارید
  • ریمل، پس از اولین استفاده کردن تا 3 ماه بعد قابل استفاده است
  • از ریمل‌هایی که تاریخ انقضا ندارند استفاده نکنید تا به عفونت و التهاب چشم مبتلا نشوید

1. ریمل کالیستا حجم‌دهنده 4 در 1 مدل Extend Volume

افراد با مژه‌های پرپشت و حجیم که دوست دارند مژه‌های پررنگ با حالت جذاب داشته باشند، می‌توانند از این مدل ریمل کالیستا استفاده کنند. این برند معتبر ایرانی، طیف گسترده‌ای از محصولات آرایشی را روانه بازار کرده است. از جمله ویژگی‌های مهم این ریمل باید به این موارد اشاره کنیم:

  • حاوی رنگدانه‌های غلیظ و مشکی
  • ماندگاری بالا
  • ضد حساسیت
  • حجم‌دهنده

 

2. ریمل Waterproof 8 میل بل

این ریمل آلمانی، ضد آب است، ماندگاری بالایی دارد و مسلماً به‌هیچ‌عنوان برای استفاده روزانه توصیه نمی‌شود. این مدل از ریمل بل، از چنین ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار شده است:

  • ضد آب و حساسیت
  • پوشش کامل مژه‌های ناهموار و کوتاه
  • بلندکننده مژه برای ریمل زدن به مژه‌های گوشه چشم
  • حجم‌دهنده
  • ماندگاری 24 ساعته

خرید نسخه‌های اورجینال ریمل‌های پرفروش و محبوب بازار

ریمل، به‌دلیل برخورد مستقیم با مژه‌ها و نواحی دور چشم از حساسیت بالایی برخوردار است و در حین خرید باید محصولات باکیفیت و اورجینال را انتخاب کرد. به‌همین دلیل، لازم است که از یک فروشگاه معتبر که محصولات اصل را به دست مشتریان می‌رساند، خرید کنید.

فروشگاه اینترنتی خانومی، یکی از معتبرترین فروشگاه‌های محصولات آرایشی و بهداشتی است که از همه برندهای معتبر ایرانی و بین‌المللی، محصول دارد. برای دسترسی آسان‌تر به محصولات این فروشگاه، می‌توانید عباراتی مثل ریمل کالیستا خانومی را در گوگل سرچ کنید و از صفحه نتایج وارد صفحه خرید شوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها