اسلامشهر نیاز به توجه بیشتری در عرصه قهرمانی دارد

مشکلات استخدام قهرمانان ورزشی ‌برطرف خواهد شد

دکتر کیومرث هاشمی روز پنجشنبه ۲ آذر در سفر به اسلامشهر، ضمن بازدید از ورزشگاه هفت هزار نفری سردار شهید سلیمانی و ورزشگاه امام خمینی (ره) با مسئولین شهرستانی و ورزشکاران، قهرمانان و مسئولان هیات‌های ورزشی دیدار کرد.
کد خبر: ۱۴۳۲۳۷۷

وزیر ورزش و جوانان ‌گفت: در این شهرستان حدود ۱۷ هزار ورزشکار بیمه‌ای وجود دارد، حدود ۱۵۴ باشگاه در شهرستان فعالیت می‌کنند و ۱۹۰ سالن در این شهرستان وجود دارد ولی با این آمار، میزان بهره‌وری پایین است.

هاشمی خطاب به هیئت‌های ورزشی حاضر در جلسه تأکید کرد: اولین رسالت شما این است که به دنبال جذب نیروی انسانی مستعد از طریق باشگاه‌ها باشید. من چندتا از سالن‌ها را بازدید کردم و انصافاً کار بزرگ و خوبی صورت گرفته است و بخش قابل توجهی از ورزشکاران این شهرستان تحت پوشش این باشگاه‌ها فعالیت می‌کنند.

هاشمی خاطر نشان کرد: در بحث بیمه مربیان هم این یک زخم کهنه و قدیمی است و تا زمانی که مربی‌گری شغل محسوب نشود، نمی‌توانیم مسأله بیمه را حل کنیم. اگر قانون جدید تا ۲ ماه آینده تصویب شود، مشکلات استخدام قهرمانان و همچنین استخدام فرزندان قهرمانان پارالمپیکی برطرف خواهد شد. در بحث معافیت خدمت قهرمانان هم آن چیزی که قانون می‌گوید، این است که قهرمان بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی و اول تا سوم المپیک می‌توانند از خدمت معاف شوند اما در قانون جدید، اول تا سوم بازی‌های آسیایی، مسابقات جهانی و بازی‌های المپیک مشمول این قانون خواهند شد.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: در بحث مسکن ورزشکاران هم اگر شرایط لازم وجود داشته باشد، ما طی نامه‌ای به وزارت مسکن و شهرسازی، کارهای لازم را پیگیری خواهیم کرد. ما قطعاً کمک خواهیم کرد و طی صحبت‌هایی که انجام دادیم، سعی می‌کنیم دست خالی این شهر را ترک نکنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها