نتیجه مساوی بازی با ازبکستان قلعه‌نویی را دوباره سیبل کرد

حمله به امیر

بازی ۲ بر صفر برده را با ازبک‌ها تقسیم کردیم

زنگ خطر

۹ و حالا ۱۰. البته صبر کنید. این فقط تا پایان نیمه اول بود که در تاشکند ۲ بر صفر برده به رختکن ‌رفتیم. نیمه دوم نیمه ما نبود، چون ۲ گل خوردیم تا بازی برده را با تساوی عوض کنیم. ۹ پیروزی متوالی تیم‌ملی تبدیل به ۱۰ نشد. یک تساوی بد، درست دقایقی بعد از آن‌که تیم فوتبال نوجوانان، آنچنان دراماتیک از جام‌جهانی حذف شد، حسابی فوتبالدوستان را در ایران دمغ کرد.
کد خبر: ۱۴۳۲۰۷۳
نویسنده هیلدا حسینی‌خواه - گروه ورزش
زنگ خطر

تیم‌ملی با روحیه‌ای خوب مسابقه را آغاز کرد و در دقیقه۱۴ روی یک کار تیمی دیدنی با ضربه رامین رضائیان گل اول را زد. نمایش خوب و روان شاگردان امیر قلعه‌نویی ادامه پیدا کرد و آنها در دقیقه۳۸ موفق شدند اینبار روی توپ‌ربایی سامان قدوس و ضربه تمام‌کننده مهدی طارمی به گل دوم برسند. پس از این گل، حادثه تلخ مصدومیت سامان قدوس در دقایق پایانی نیمه اول روی داد و شاید همین اتفاق سبب شد شکل بازی در نیمه دوم با تعویض یکی از ستاره‌های تیم‌ملی و حضور علی کریمی به جای او عوض شود. ازبکستان البته با تغییر تاکتیکی هوشمندانه از سوی کاتانچ کار را شروع کرده بود و مدافعین کناری این تیم بیشتر در حملات دیده می‌شدند. آنها خیلی ‌برای گل اول مسابقه صبر نکردند و پس ازچند دقیقه نمایش هجومی موفق شدند روی شوت اورونف در دقیقه۵۲ به گل اول برسند. تعویض‌های متعددی تا پیش از گل بعدی این مسابقه انجام شد، اما این تعویض‌های تیم ازبکستان بود که بهتر جواب داد و سرگیف با اولین لمس توپ خود موفق شد روی یک ضدحمله که با سه پاس تماشایی همراه شده بود، گل تساوی را ثبت کند. به این ترتیب بعد ازمدت‌ها تیم‌ملی جلوی یک تیم آسیایی کامبک خورد. انگار خیلی چیزها در نیمه دوم سر جای خودش نبود و این تساوی یک هشدار بزرگ بود در آستانه جام ملت‌های آسیا. این مساوی، آخرین بازی ایران پیش از سفر به دوحه برای جام ملت‌های آسیا بود. تیم‌ملی دی‌ماه، به قطر سفر می‌کند وپس از بازی دوستانه با اندونزی دراین کشور، آماده شروع جام ملت‌ها خواهد شد، اما الان باید نگران بود.

قلعه‌نویی: نیمه دوم راه رفتیم!
امیر قلعه‌نویی پس از تساوی ۲بر۲ بازی ایران و ازبکستان درنشست خبری، گفت: به فوتبال آسیا دربخش جام‌جهانی و به تیم‌ملی ازبکستان و سرکو کاتانچ تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی هم ازنظر کیفیت و هم ازنظر گل‌های زده شاهد بودیم. بازیکنان تیم‌ملی ایران فوتبال را یک نیمه دیدند و فکر کردند در نیمه دوم بازی تمام شده است، درصورتی که ازبکستانی‌ها در نیمه دوم با قلب‌شان بازی کردند و ما در زمین راه رفتیم. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها