مدیرکل تعاون گلستان خبر داد:

انجام بیش از 10 هزار نفرساعت آموزش حضوری و مجازی برای توانمندسازی تعاونیها در سال جاری

خواجه مظفری گفت: تا کنون 10 هزار و 281 نفر ساعت آموزش حضوری و مجازی برای توانمند شدن شرکتهای تعاونی انجام شده است.
خواجه مظفری گفت: تا کنون 10 هزار و 281 نفر ساعت آموزش حضوری و مجازی برای توانمند شدن شرکتهای تعاونی انجام شده است.
کد خبر: ۱۴۳۱۸۳۷
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان  ؛ حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: از ابتدای سال 1402 تاکنون 5 هزار و 457نفر ساعت آموزش مجازی و حدود 4هزار و 824 نفر ساعت آموزش حضوری انجام شده است .
 
وی افزود: یکی از مواردی که تعاونی ها را با مشکل مواجه می نماید عدم اشنایی از قوانین و مقررات می باشد لذا یکی از وظایف این اداره کل توسعه مدیریت وتوانمند سازی منابع انسانی تعاونی ها است که این دوره های آموزشی در همین راستا برگزار می شود.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان تصریح کرد: این آموزش ها در راستای قوانین ومقررات بخش تعاون ،شیوه برگزاری مجامع عمومی در شرکتهای تعاونی و قوانین و مقررات بخش امورمالیاتی-حسابداری-تهیه صورتهای مالی –اصول سرمایه گذاری-ایجاد برند در تعاونی برگزار شده است و بدین منظور نسبت به تولید محتوا به صورت بروشور ،لوح فشرده وکتابچه اقدام گردید.
وی تصریح کرد:برگزاری دوره های آموزشی بصورت همایش ،کنفرانش وکارگاه آموزشی بوده است که جهت برگزاری دوره ها از ظر فیت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای و تعاونی های اموزشگاهی نیز استفاده میشود.
خواجه مظفری در پایان گفت: درنظر است اتحادیه های استان نسبت به معرفی مدیران تعاونی جهت فراگیری دوره های اموزشی اقدام نمایند و این دوره ها برای فراگیران کاملاً رایگان و از محل اعتبارات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی، تامین می گردد.
لازم به ذکر است هم اکنون بیش از 3 هزار تعاونی فعال با اشتغال 32 هزار و 672 نفر در رسته های کشاورزی ، معدنی ، مسکن ، فرش دستباف، عمرانی ، صنعت ، سهام عدالت ، خدمات ، حمل و نقل ، تولیدی توزیعی، تامین نیاز و اعتبار در استان فعال می باشند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها