از ابتدای اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی تاکنون ۸۹ هزار و ۳۳۵ خانوار خراسان جنوبی از مزایای این طرح استفاده کرده‌اند.
کد خبر: ۱۴۳۰۷۹۶

 به گزارش جام جم آنلاین ،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت:  جمعیت استان خراسان جنوبی بیش از ۸۴۰ هزار نفر معادل ۲۶۵ هزار و ۷۰۳ خانوار است که ۷۸۱ هزار و ۳۲۸ نفر یارانه بگیر هستند.

غلامر،ضا اشرفی با بیان اینکه مرحله ششم طرح کالابرگ الکترونیکی از ۲۰ مهرماه با مشمولیت دهک ششم و هفتم آغاز شد افزود: ۷۸ درصد جمعیت یارانه بگیر جزو هفت دهک اول هستند و حداقل ۱۲۰ هزار تومان در این طرح به یارانه آن‌ها اضافه شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی، اختیاری است گفت: در این طرح یک سبد ۱۱ قلمی برای تامین حداقل کالری، پروتئین، زیرمغذی و ویتامین‌های لازم هر فرد با قیمت‌های مبنا انتخاب شده است.

به گفته وی ۱۱ قلم اساسی شامل برنج، گوشت منجمد گوساله، حبوبات، شیر کم چرب، پنیر، ماست، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارانی، قند و شکر است که با قیمت میانگین سال ۱۴۰۱ عرضه می‌شود.

اشرفی گفت: تاکنون برنج، روغن، ماکارانی، قند و شکر به ترتیب بیشترین میزان کالای مصرفی استان است و بیشترین تراکنش در یک ماه گذشته مربوط به ۲۳ مهر است که توسط هفت هزار و ۸۴۶ خانوار با اعتبار هزار و ۴۷۴ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال انجام شد.

وی افزود:هم اکنون چهار هزار و ۲۳ پایانه فروشگاهی در خراسان جنوبی مجری طرح کالابرگ الکترونیک هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها