کلنگ احداث مدرسه ۹ کلاسه خیّرساز در ناحیه یک کرمان به زمین زده شد 

با حضور خیرمدرسه ساز،مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان کرمان ،کلنگ ساخت مدرسه ۹ کلاسه در روستای حاجی آباد شهر کرمان به زمین زده شد.
کد خبر: ۱۴۳۰۳۹۳

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردارحسنی سعدی، خیرمدرسه ساز دراین مراسم با اشاره به اینکه کارخیر ماندنی است، گفت: در ابتدا شروع این کار خیر سعی کردیم با نام و یاد شهداء گرانقدر و در گلزار شهداء تفاهم نامه را امضاء، تا به برکت خون شهداء این کارخیر برای شادی دل دانش آموزان، آینده سازان این مملکت انجام پذیرد. 

مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان نیز با اشاره به اتمام مدارس خیری که سالها به صورت نیمه تمام باقی مانده بود گفت: با تکمیل و ساخت این مدارس با تخصیص اعتباری که در سفر ریاست جمهوری به استان کږمان رخ داد، روزنه امید در دل خیرین روشن و استقبال برای ساخت مدرسه در این چند سال بی نظیر بوده است. 

هدایتی، دررابطه باسیاست دولت مردمی و سازمان نوسازی مدارس کشور درخصوص محرومیت زدایی و مدارس روستایی گفت: ساخت این مدرسه بر اساس نیاز آموزش و پرورش در یک منطقه کم برخوردار صورت می گیرد و کیفیت ساخت و ساز و مصالح استفاده شده تمام مدارس در سرتاسر استان کرمان دردورترین و محرومترین نقطه با مرکز استان برابر است.

وی ادامه داد: این مدرسه ۹ کلاسه با زیربنا ۸۶۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد تومان به همت خیر مدرسه ساز و ساخت ۵۵ متر مربع سرویس بهداشتی و محوطه سازی با مشارکت نوسازی مدارس کرمان، در منطقه کم برخوردارحاجی آباد ساخته خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها