اسناد کاداستری نهضت ملی مسکن یزد به 10هزار برگ رسید

یزد- مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد از صدور قریب به 10 هزار برگ سند مالکیت کاداستری طرح نهضت ملی مسکن در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۹۷۹۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهدی اقبال در این خصوص با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، اسناد بالادستی و لزوم اجرای کامل قانون جامع حدنگاری اظهار داشت : با توجه به اهمیت تاثیر تولید و تحویل مسکن بر تحقق شعار سال مبنی بر کنترل تورم و رشد تولید، تمام تلاش ما در بخش های مختلف بر مستندسازی اراضی و املاک و تحویل سریع اسناد کاداستری طرح نهضت ملی مسکن است.

وی افزود : در این راستان در چند مرحله تحویل اسناد کاداستری طرح های مسکن جوان و نهضت ملی مسکن را در چند ماه اخیر داشته ایم و از این حیث یزد رتبه برتر کشور را کسب کرده و مورد تقدیر ویژه استاندار نیز قرار گرفته است .

مدیرکل ثبت اسناد و املاک یزد گفت : در راستای اجرای سند تحول و تعالی قضایی و شعار قوه قضائیه مبنی بر امید آفرینی ، ایجاد نشاط در جامعه و اجرای مصوبات شورای قضایی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان این اسناد صادر شده و تلاش می کنیم مستندسازی و قانون جامع حدنگار در سطح استان به نحو مطلوب انجام شود.

اقبال با اشاره به فرمایشات رئیس قوه قضائیه مبنی بر افزایش کیفیت خدمات دهی به مردم و خدمتگزاری بدون منّت و جهادی در سطح استان تصریح کرد : در این راستا خدمات آسان و ارزان در دوره اجرای سند تحول و تعالی همزمان با ریاست حجت الاسلام محسنی اژه ای در سطح استان یزد افزایش یافته و امیدواریم موجب تقویت بیشتر امید و اعتمادآفرینی جامعه شود.

وی یادآور شد : در یک مرحله بیش از 5 هزار برگ سند کاداستری اراضی نهضت ملی مسکن توسط معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به راه و شهرسازی استان تحویل داده شد و امیدواریم صدور سند این طرح در سطح استان یزد تا پایان سال بروز شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها