به‌خاطر دانش‌آموزان این زنگ خطر را جدی بگیرید

جنایت صهیونیست‌‌ها در دنیای بازی

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی:

چوب حراج به آبرو و حیثیت اسرائیل خورده است

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یک انزجار و نفرت در کل جهان علیه اسرائیل ایجاد شده و اسرائیل دیگر جایگاه قبلی خود را از دست داده است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی گفت: امروز یک انزجار و نفرت در کل جهان علیه اسرائیل ایجاد شده و اسرائیل دیگر جایگاه قبلی خود را از دست داده است.
کد خبر: ۱۴۲۸۹۳۱

به گزارش جام جم آنلاین، حسین محمدصالحی دارانی در گفتگو با ایسنا ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: با توجه به عملیات افتخار آفرینی که رزمندگان فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی انجام دادند، خسارت سنگینی به رژیم صهیونیستی وارد شد. در ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی سبب شده تا زنان و کودکان زیادی به شهادت برسند و امروز شاهد حمایت جدی آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی از جنایات رژیم صهیونیستی هستیم و این کشور‌ها در کودک کشی این رژیم شریک هستند. اگر این حمایت‌ها نبود اسرائیل به خود اجازه نمی‌داد که مرتکب این جنایت جنگی شود.

وی در ادامه اظهار کرد:، اما علی رغم همه این حمایت‌ها و شهادت تعداد بالایی از فلسطینی‌ها باید به این نکته توجه داشت که درست است که امروز خرابی‌های زیادی در غزه ایجاد شده و تعداد بالایی به شهادت رسیدند، اما به آبرو و حیثیت اسرائیل چوب حراج زده شد و اسرائیل دیگر جایگاه قبلی را ندارد. امروز یک انزجار و نفرت در کل جهان علیه اسرائیل به وجود آمده است و دیگر ساکنان اسرائیل احساس آرامش نمی‌کنند.

نماینده مردم فریدن و فریدونشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پیروزی قطعی برای مردم غزه و فلسطین است. در مصاحبه‌های مردم غزه می‌شنویم علی رغم اینکه اعضای خانواده خود را از دست داده اند، اما می‌گویند ما حاضر به ترک غزه نیستیم. قطعا مقاومت مردم فلسطین جواب خواهد داد.

محمدصالحی گفت: همان طوری که مقام معظم رهبری اشاره کردند اسرائیل نابود شدنی است و اکنون در آستانه فروپاشی است. آمریکا و کشور‌های اروپایی که از این کودک کشی حمایت می‌کنند قطعا به نتیجه خواهند رسید و حمایتشان عواقب سنگینی برای آنان به همراه خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها