با حضور معاون اول قوه قضائیه صورت گرفت؛

آزادی 245 زندانی جرائم عمدوغیرعمد در استان کرمان

معاون اول قوه قضاییه در جمع قضات کرمان:

حفظ منزلت قضات از اولویت های ریاست قوه قضاییه است

معاون اول قوه قضائیه گفت: تفکر ریاست قوه قضائیه حفظ منزلت قاضی و عمل به مُرّّ قانون در رابط با شاکی، متهم، خواهان و خوانده است.
کد خبر: ۱۴۲۸۸۰۵

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق، در نشست با قضات مجتمع قضائی ۲۲ بهمن کرمان افزود: منظور از شان قضائی بحث مادیات نیست، شان و احترام قاضی باید به گونه‌ای باشد که داخل و خارج از سیستم، قاضی اقتدار داشته باشد.

وی افزود: در معاونت اول و معاونت حقوقی قوه قضائیه روی این موضوع برای ارتقاء منزلت قاضی اقداماتی در حال انجام است و شما نیز پیشنهاداتتان را به ما بدهید.

معاون اول قوه قضائیه در ادامه با اشاره به مطالب مطرح شده توسط قضات در این نشست گفت: می‌دانیم وضعیت معیشتی همکاران اداری و قضائی نیازمند ارتقاست.

مصدق، اظهار کرد: هفته آینده بودجه قوه قضائیه در مجلس مطرح خواهد شد و امیدواریم مسیری که طی شده و در کمیسیون تلفیق اتفاق افتاده، در صحن علنی همینگونه پیش برود و شرمنده همکاران نباشیم.

معاون اول قوه قضائیه در پایان با اشاره به اینکه در زمینه مسائل رفاهی باید کار اساسی صورت بگیرد، عنوان کرد: یک برنامه اساسی از سوی معاونت پشتیبانی قوه برای تهران و استان‌ها آماده شده که امیدواریم با به ثمر رسیدن آن، تا پنج سال آینده همه همکاران دارای مسکن شوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها