فرماندار بجنورد در نشست با اصحاب رسانه ؛

اجرای اقداماتی برای پایداری آب شرب و جلوگیری از قطعی آب در بجنورد

اسدالله ابراهیمی ـ جام جم آنلاین ـ فرماندار بجنورد: برای پایدار ماندن آب آشامیدنی بجنورد و جلوگیری از قطعی آب در مواقع بحران مواردی درحال انجام است که به زودی بهره برداری میشود از جمله اسکله برداشت آب از سطح سد شیرین دره و انتقال آن به بجنورد و سرعت بخشیدن به پروژه انتقال آب پلنگ‌دره و کلاته نقی به بجنورد
کد خبر: ۱۴۲۷۶۴۳
نویسنده اسدالله ابراهیمی

 باقرپور فرماندار بجنورد در نشست با خبرنگاران ؛ در جلسات آتی شورای اداری شهرستان نسبت به لزوم اطلاع رسانی و ارتباط مدیران با خبرگزاری ها تاکید و مصوب خواهیم کرد.

۲۰ میلیارد تومان جهت ایجاد دیوار ساحلی در منطقه جوادیه بجنورد و جلوگیری از سیل اختصاص اعتبار گردید و در حال حاضر دو دستگاه بیل مکانیکی جهت بازگشایی و هموارسازی در جوادیه مستقر شده اند.

۳۳ کیلومتر کانال بتنی کشاورزی در سطح شهرستان اجرا شده است و طی سال گذشته و سال جاری اعتباری بیش از ۳۹ میلیارد تومان جهت بهسازی کانال های آب سطحی کشاورزی اختصاص گردیده است تا از هدر رفت آب جلوگیری گردد.

 آرام سازی و نشاط بخشی به جامعه در رسانه ها مهم است و ادبیات خبری در این مهم نقش بسزایی دارد

تا امروز ۹۳ نفر ثبت نام خود را جهت انتخابات مجلس در شهر بجنورد قطعی کرده اند و برآورد و انتظار  ثبت نام ۱۳۰ نفر را داریم.

سه اصل در هیات اجرایی مبنی بر بی طرفی، قانون مداری و استقال مدنظر و الگوی کار اعضا می باشد.

 تاکون ۱۳ جلسه با اقشار مختلف جهت مشارکت حداکثری  در انتخابات برگزار شده است.

در میزخدمت بزرگ مدیران به ۸۷۰ نفر از همشهریان عزیز خدمات و پاسخگویی گردید.

قطعه ۳ شهدار جانمایی و توافقات اولیه و موافقت استانی صورت گرفته است و ۱۰۰ قطعه برای جامعه ایثارگان بنام اصحاب شهدا جانمایی شده است.

۳۰ درصد از اعتبارات شهرستان به میزان ۵۷ میلیارد تومان به شرکت آب و فاضلاب شهرستان جهت تامین آب پایدار شهری، اصلاح شبکه شهری و روستایی اختصاص گردیده است

در حوزه راه روستایی به میزان ۱۲۶ هزارمتر مربع از محل قیر رایگان، آسفالت و بهسازی راه انجام گرفته و ۳۷ روستا در این طرح مورد پوشش قرار گرفته اند./ خراسان شمالی ـ خبرنگار جام جم ـ اسدالله ابراهیمی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها