استاندار کرمانشاه:

محلات حاشیه‌ای کرمانشاه خدمات‌رسانی ویژه نیاز دارند

استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات بسیار شهرکهای حاشیه‌ای، خواستار توجه و خدمات‌رسانی ویژه دستگاه‌های استان و شهرداری به این مناطق شد.
استاندار کرمانشاه با اشاره به مشکلات بسیار شهرکهای حاشیه‌ای، خواستار توجه و خدمات‌رسانی ویژه دستگاه‌های استان و شهرداری به این مناطق شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۶۱
محلات حاشیه‌ای کرمانشاه خدمات‌رسانی ویژه نیاز دارند

جام جم آنلاین؛ محمدطیب صحرایی، در آیین افتتاح معبر جدید مواصلاتی بین شهرک امام(ره) و شهرک مهدیه کرمانشاه، با قدردانی از شهرداری کرمانشاه و عوامل اجرایی این پروژه گفت: قطعا توسعه محورهای مواصلاتی در شهرکهای حاشیه‌ای توسعه آنها را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: وجود این معبرهای جدید همچنین زمینه ساز خدمات رسانی بیشتر و بهتر به این مناطق خواهد شد.

صحرایی خاطرنشان کرد: راه اندازی این محورها تسهیل تردد و کاهش ترافیک شهری را نیز به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: همچنین با انجام چنین پروژه هایی زمین های اطراف این شهرک‌ها برای احداث واحدهای مسکونی جدید مناسب شده و می تواند برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم خدمات رسانی بیشتر به محلات حاشیه ای شهر گفت: صبح امروز به همراه شهردار بازدیدی از برخی شهرک‌های حاشیه‌ای داشتیم و مشکلات آنها را بررسی کردیم و امیدوارم شهرداری با جدیت توسعه و خدمات رسانی به این شهرکها را دستور کار قرار دهد.

صحرایی گفت: برخی از این محلات مانند ملاحسینی و جعفرآباد با توجه به مشکلاتی که دارند، توجه و خدمات رسانی ویژه نیاز دارند.

وی افزود: راه اندازی رینگ ترافیکی در اطراف شهر قطعا زمینه ساز خدمات رسانی بهتر به این محلات خواهد بود.

استاندار کرمانشاه در ادامه با محکومیت جنایات اسراییل در غزه گفت: در هر مجلس و محفلی باید این ظلم و جنایت و محکوم کردن مرتبا تکرار شود تا همواره یادمان بماند که نباید نسبت به این مسئله بی تفاوت باشیم.

وی افزود: اینکه در برابر چشم جهانیان، صدها کودک بیگناه و معصوم تکه پاره می شوند و صدایی از سازمان‌های حقوق بشری در نمی آید، رسوایی بزرگی برای آنها است.

وی تصریح کرد: قطعا چنین جنایات هولناکی تنها از رژیم کودک کشی مانند اسرائیل بر می‌آید.

وی تاکید کرد: این خون های به ناحق ریخته و پاک، نابودی این رژیم را رقم می زند و در آینده نزدیک شاهد نابودی این رژیم جنایتکار خواهیم بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها