مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد

در آیینی پوریا جلالی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معرفی شد.
کد خبر: ۱۴۲۷۰۵۷

جام جم آنلاین-منیر اضمحالی؛ پوریا جلالی ظهر روز شنبه در آیینی که با حضور مهدی رمضانی مدیر کل امور استان های وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن جلسات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد، گفت: قول می دهم تمام وقت و تجربه خود را در راه خدمتگزاری به شما و مردم استان صرف کنم.

وی ادامه داد: در صورت فراهم شدن پشتوانه های لازم در حوزه فرهنگ و رسانه،می توانیم کرمانشاه را به کانون رخدادهای فرهنگی و هنری تبدیل بکنیم

در ادامه علی صفدری مدیرکل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن بیان گزارش کوتاهی از عملکرد دو سال مدیریت خود در حوزه ارشاد کرمانشاه گفت:ارائه گزارش در حوزه های مختلف یکی از رویکردهای ما در این مدت بود که توانستیم اقدامات قابل توجهی در این خصوص انجام بدهیم.

صفدری توجه به نیروی انسانی را از دیگر اولویت های کاری خود طی این مدت عنوان کرد و گفت: تربیت نیروهای کارآمد و جوان یکی از رویکردهای ما بود تا بتوانند بار وظایف کثیر مجموعه فرهنگ استان را به دوش بکشند.

وی در ادامه به همکاری خود با دستگاه های حوزه فرهنگ هم اشاره کرد و افزود: طی این مدت به جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی هم توجه داشتیم.

شهردار و تعدادی از اعضای شورای شهر کرمانشاه، معاون سیاسی و امنیتی استانداری و جمع زیادی از اهالی فرهنگ،هنر و رسانه استان از دیگر مهمانان حاضر در این آیین بودند.

لازم به ذکر است، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، دبیر کمیسیون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمانشاه، فعالیت در حوزه هنرهای نمایشی و تدریس در دانشگاه از دیگر سوابق مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است.

علی صفدری هم چندی پیش با حکم استاندار کرمانشاه به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری منصوب شد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها