رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

رشد ۴۰۰ درصدی واگذاری زمین برای سرمایه گذاری

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت؛

توجه ویژه‌ به افزایش رفاه کارکنان قوه قضائیه در کنار اجرای امور محوله

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت:۱۱ پروژه برای افزایش رفاه کارکنان قوه قضائیه در استان به بهره برداری رسیده و ۴ پروژه نیز در حال اجراست.
کد خبر: ۱۴۲۴۸۲۴
نویسنده امین بیل ساز

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: موسی خلیل اللهی در دیدار قضات و کارکنان دستگاه قضاء با حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به آذربایجان شرقی گفت: مقام معظم رهبری در دیدار سالیانه ایشان با مردم آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز ۲۹ بهمن، مردم آذربایجان شرقی و تبریز را دارای ۲ ویژگی ثابت و همیشگی دانستند: دل بستگی به اسلام و غیرت و حمیت نسبت به ایران.

وی آذربایجان شرقی را خطه ای عالم خیز و تبریز را شهر‌ اولین ها قلمداد کرد و افزود: آذربایجان شرقی خطه شهیدان محراب آیت الله قاضی طباطبائی و آیت الله مدنی، سه عالم برجسته جهان اسلام علامه طباطبائی، علامه امینی و علامه جعفری، دیار فرهیختگانی چون سید جواد حسینی خامنه ای، علی قاضی طباطبائی، آیت الله مرعشی نجفی، آیت الله سبحانی و مهد تربیت نامدارانی چون ثقه الاسلام، شیخ محمد خیابانی، ستارخان، باقرخان، شهریار و پروین اعتصامی است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: این استان ۱۰ هزار شهید، ۲۵ هزار جانباز، ۲ هزار آزاده و ۲۵ شهید مدافع حرم به کشور تقدیم کرده است و لشکرهای عاشورا و حمزه سیدالشهدا نیز نامدارانی چون مهدی باکری، حمید باکری، تجلایی، یاغچیان، شفیع زاده و فکوری را داشته اند که هرکدام اسوه شهادت و شجاعت هستند.

خلیل اللهی بیان کرد: در بیش از ۴ سالی که افتخار خدمت به عنوان مدیریت دادگستری آذربایجان شرقی را داشته ام، تلاش کردم‌ تا علاوه بر انجام ماموریت های محوله و مراجعات ارباب رجوع، توجه ویژه ای بر مسائل رفاهی کارکنان نیز داشته باشم.

وی راه اندازی مهد کودک مخصوص همکاران قوه قضاییه را یکی از این اقدامات معرفی کرد و افزود: هدف ما از این اقدام، کاهش فاصله بین منزل، محل کار و مهد کودک برای همکاران، کاهش هزینه های آنان و توجه ویژه به تربیت اسلامی کودکان بود.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی ادامه داد: برای جلوگیری از فرسایش روحی و روانی حاصل از مسائل شغلی اماکن ورزشی را برای همکاران ایجاد کردیم که برخی از این اماکن در هفته قوه قضائیه افتتاح شد.  یک‌سالن ورزشی چند منظوره، ۲ سالن بدنسازی جداگانه جهت استفاده همزمان آقایان و خانم های همکار، یک استخر و ۲۷ واحد اقامتی از جمله این اماکن است که با هدف ایجاد شور و نشاط در همکاران در دستور کار قرار گرفته است.

خلیل اللهی ایجاد فضای فیزیکی و ساختمان مناسب در اقصی نقاط استان به خصوص نقاط دوردست را از دیگر اقدامات انجام شده در این حوزه دانست و گفت: ۷ قطعه زمین برای ایجاد فضای فیزیکی مناسب در اختیار قوه قضائیه در استان قرار گرفته شده که از این تعداد ۶ مورد از طریق تعامل با شهرداری و شوراهای شهر در اختیار دادگستری قرار گرفته شده و ۱ مورد نیز خریداری شده است.

وی افزود: ۱۱ پروژه به اتمام رسیده و پس از تجهیز در اختیار‌ همکاران قرار گرفته و ۴ پروژه در حال اجرا نیز دادگاه ها و دادسراهای شهرستان ورزقان و بستان آباد با مساحت یک‌هزار و ۶۵۰ متر با پیشرفت ۶۰ درصدی، گوگان با مساحت ۷۵۰ متر با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد و ۲۷ دستگاه خانه سازمانی با مساحت ۴ هزار متر با پیشرفت ۵۰ درصدی هستند.

   رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در پایان سخنان خود گفت: حجت الاسلام و المسلمین اژه ای بیشترین تلاش را برای بهبود وضعیت رفاهی کارکنان قوه قضائیه داشته اند اما با این وجود نیاز به توجه بیشتر به مسائل رفاهی کارکنان این قوه وجود دارد. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها