به گزارش جام جم آنلاین همدان، فرهاد بختیاریفر اظهار کرد: مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای هوشمندسازی فرآیندها و همچنین استفاده از تکنولوژیهای نوین برای ارزیابی عملکرد گروهها و کارشناسان پاسخگو، اقدام به نصب هوش مصنوعی روی سیستمهای تماس کرد.
وی گفت: کاربرد مثبت این فناوری در خدمات دهی مناسب به مشترکان، تحلیل آنی نوع پاسخگویی کارشناسان بصورت انفرادی و گروه کاری بر اساس استاندارهای جهانی مراکزCRM و اطلاع رسانی وضعیت فرد و گروه برای مدیران و همچنین امکان تحلیل و یادگیری همزمان نوع پاسخگویی کاربران و امکان پاسخگویی خودکار توسط هوش مصنوعی در آینده است.
بختیاریفر با اشاره به اینکه این هوش مصنوعی با مطالعات شش ماهه و بستر سازیهای مرکز ارتباط با مشتریان استان همدان و دفتر مدیریت و هماهنگی ارتباط با مشتریان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور طراحی و به صورت پایلوت در مرکز ۱۲۲ همدان در تاریخ ۲۸ شهریورماه ۱۴۰۲ نصب شده است، اضافه کرد: این پروژه به عنوان اولین پروژه موفق از استفاده هوش مصنوعی از ۱۲ پروژه در دست اقدام است که توانسته براساس Kpiهای از پیش طراحی شده و استاندارهای جهانی موفقیت خود را ثبت نماید .
مدیرعامل آبفای استان همدان با بیان اینکه با راهاندازی آزمایشی این پروژه در مرکز ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان همدان و کسب نتایج بسیار قابل توجه و دقیق در خصوص افراد و گروههای کاری برای مدیران در راستای بهبود خدمات غیرحضوری به مشتریان، خاطرنشان کرد: با نتیجهگیری موفق این پروژه، در حال حاضر امکان طراحی و اجرای آن در کل کشور فراهم شده است.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
یک کارشناس روابط بینالملل در گفتگو با جامجمآنلاین مطرح کرد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد