تکاپوی مسئولان استان برای تامین سرویس مدارس

یزد- رئیس سازمان حمل ونقل بارومسافر شهرداری یزد گفت: تا اول مهر ۱۳۲ دستگاه مینی بوس و اتوبوس وارد مدار می‌شود که برای حمل و نقل دانش آموزان قابل استفاده خواهد بود.
کد خبر: ۱۴۲۳۰۴۸

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، مهدی فعالی اظهار داشت: در سال تحصیلی گذشته والدین در زمینه تامین سرویس مدرسه دچار مشکل شدند و در بسیاری از موارد شخصا مجبور به ایاب و ذهاب فرزندانشان شدند، اما امسال خبر رسیده تامین سرویس مدارس نسبت به پارسال ۷ برابرشده است.

وی در این زمینه گفت: از سال گذشته نشست‌هایی با آموزش و پرورش و استانداری برگزار شد و برای حل مشکلات سرویس مدارس ۱۵ مشکل شناسایی شد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد گفت: قیمت‌های سرویس مدارس نیز ابلاغ شد که در بحث سواری ۵ روز ه تا ۵ کیلومترحدود ۵ میلیون و ۵ تا ۸ کیلومتر نیز ۵ میلیون و ۹۰۰ تومان و ۸ تا ۱۲ حدود ۸ میلیون و ۶۰۰ تومان هزینه سرویس است و برای مدرسه ۶ روزه نیز تا ۵ کیلومتر ۶ میلیون و از ۵ تا ۸ کیلومتر ۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و ۸ تا ۱۲ کیلومتر ۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان و برای مینی بوس نیز تا ۵ کیلومتر ۳ میلیون تومان هزینه سرویس در نظر گرفته شده است.

فعالی ادامه داد: در زمینه مینی بوس و اتوبوس‌ها ۲۶ دستگاه ون بخش خصوصی واگذار می‌شود که برای سرویس دانش آموزی و حمل ونقل عمومی فعال هستند و تعدادی اتوبوس و مینی بوس خط واحدی جدید وارد مدار شده اند که تا اول مهر به ۱۳۲ دستگاه اتوبوس می‌رسیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها