قتل همسر دوم برای ازدواج با همسر سوم

زن همسرکش: مهریه‌ام خون‌بهای همسر شد

مرد شیشه‌ای همسرش را پس از درگیری در ساختمان مدرسه به قتل رساند.
کد خبر: ۱۴۲۲۹۲۲

همسرکشی در مدرسه

به گزارش خبرنگار جام‌جم، ساعت۱۸چهارشنبه، بیست‌و‌دوم شهریور امسال یکی از ماموران کلانتری تهرانسر تلفنی به بازپرس کشیک قتل دادسرای جنایی تهران اطلاع دادکه زنی ۴۰ساله که سرایدار مدرسه ابتدایی پسرانه در محله تهرانسر بوده ‌به قتل رسیده است. بازپرس و تیم جنایی پلیس آگاهی در محل قتل حاضر شده و جسد آن زن را در پاگرد طبقه اول ساختمان مدرسه در‌حالی یافتند که بیش از ۱۵ضربه چاقو به شکم، پهلو و گردنش اصابت کرده بود‌. همچنین معلوم شد یکی از مغازه‌داران چهره قاتل را دیده که با تحقیق از او  معلوم شد ابتدا صدای کمک‌خواهی این زن را شنیده و بعد شوهر او را دیده که با لباس خون‌آلود از مدرسه ‌فرار کرده است. پسر ۹ساله و دختر ۱۶ساله مقتول شاهدان قتل بودند که دختر وی در تحقیقات گفت‌: پدرم معتاد است و برای  صرف ناهار به خانه آمد که با مادرم دعوایش شد و او را کشت‌.

​​​​​​​قاتل فراری تحت تعقیب بود که دو ساعت بعد در انبار محل کار دوستش در غرب تهران بازداشت شد. متهم بعد از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بازجویی شد و با اعتراف به قتل همسرش گفت‌: سال‌هاست معتادم‌. چند بار خواستم ترک کنم اما نشد. همین باعث درگیری‌ام با همسرم بود‌. او قصد داشت برای همیشه ترکم کند‌. روز حادثه وقتی به مدرسه آمدم، دوباره دعوای‌مان شد‌. با چاقو دنبالش کردم که وارد ساختمان مدرسه شد و فریاد می‌کشید طلاق می‌خواهد. این حرف بیشتر مرا عصبانی کرد و او را کشتم.  
بازپرس شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: درادامه تحقیقات معلوم شد که یک روز گوشی تلفن‌همراه دختر نوجوان خانواده شارژ نداشته و او از گوشی پدرش با دوست خود که دختری نوجوان بوده تلفنی حرف زده که پدرش شماره آن دختر را در گوشی اش ذخیره کرده و همین باعث دعوای این زوج شده بود. همچنین دستنوشته‌ای از مقتول کشف شد که در آن از مشکلاتش با همسرش نوشته بود. با تحقیق از مدیر مدرسه معلوم شد متهم معتاد بوده و زیاد در مدرسه دیده نمی‌شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها