دیدار شاعران و خادمیاران رضوی با نماینده ولی فقیه در بندرعباس

شاعران و خادمیاران رضوی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با نماینده ولی فقیه در بندرعباس دیدار کردند.
شاعران و خادمیاران رضوی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با نماینده ولی فقیه در بندرعباس دیدار کردند.
کد خبر: ۱۴۲۲۷۷۰
هرمزگان-جام جم آنلاین-شاعران و خادمیاران رضوی به مناسبت رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) با نماینده ولی فقیه در بندرعباس دیدار کردند. در این دیدار شاعران استان اشعار خود را در مدح امام رضا (ع) سرودند. نماینده ولی فقیه در هرمزگان در این دیدار گفت: شاعر می‌تواند با شعر خود ماندگار شود و برای اینکار باید شعر ماندگار بسراید. حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: شعر ماندگار شعری است که متناسب با درد مردم سروده شود. وی گفت: شعر باید در خود نه تنها حماسه و جنبه‌های هنری داشته باشد بلکه جامعه را به حرکت درآورد. امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه فرهنگ ایرانی را می‌توان در معماری اصیل ایرانی جست و جو کرد افزود: نمی‌توان درباره فرهنگ ایرانی صحبت کرد و سعدی و حافظ را کنار گذاشت. حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده افزود: اشعاری که در باب اهل بیت و توحید سروده شده ماندگار شده است و این موضوع به خوبی در اشعار باباطاهر، حافظ و مولوی نمایان است. در پایان مراسم از شاعران برتر استان قدردانی شد.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها