رئیس ستاد اربعین اتباع خارجی استان کرمانشاه؛

رکورد تردد زائران اتباع خارجی از مرز بین‌المللی خسروی شکسته شد

رییس پلیس راه کرمانشاه:

ترافیک “نیمه سنگین” در مسیر بازگشت زوار در کرمانشاه

رییس پلیس راه استان کرمانشاه از ترافیک نیمه سنگین، اما روان در مسیر بازگشت زوار در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۲۲۳۷

 جام جم آنلاین؛سرهنگ کیخسرو دستغیب، با اشاره به تداوم موج بازگشت زوار گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در محورهای بازگشت زوار هستیم.

وی با بیان اینکه عمده زوار اربعین به کشور برگشته‌اند، گفت: در حال حاضر عمده ترافیک مربوط به خودروهای موکب داران است، چرا که عمده این خودروها از دو مرز مهران و خسروی وارد کشور می شوند و از استان کرمانشاه عبور می کنند.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: علاوه بر این خودروی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان هم وجود دارد که امروز از مرزها برمی‌گردند.

دستغیب خاطرنشان: با توجه به وضعیت تردد فعلی و آمار تردد زوار و خودروهای باقی مانده در مرز، موج بازگشت زوار امشب به پایان می رسد.

رییس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۰۴ تیم گشتی در اربعین امسال گفت: ۱۴ تیم کمکی که از سایر استانها به کرمانشاه آمده بودند به شهرهای مبدا برگشته‌اند و در حال حاضر ۹۰ تیم تا پایان امشب محورهای استان را رصد خواهند کرد.

وی با اشاره به کاهش ۳۹ درصدی تصادفات در اربعین امسال گفت: در بحث تصادفات فوتی ۵۵ درصد، در تصادفات جرحی ۴۰ درصد و در تصادفات خسارتی ۳۲ درصد نسبت به اربعین سال گذشته کاهش داشته‌ایم.

دستغیب گفت: عمده تصادفات رخ داده هم ناشی از خستگی و خواب آلودگی رانندگان در مسیر برگشت بوده است.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها