معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

کرمانشاه در تعداد عمل پیوند مغز استخوان رتبه سوم کشور را دارد

مدیرکل راهداری کرمانشاه مطرح کرد؛

برخورد جدی با رانندگان متخلف خدمات‌رسان به زوار اربعین

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: هرگونه تخلف و عرف شکنی از سمت رانندگان خدمات رسان به زوار اربعین با برخورد جدی مواجه خواهد شد و نمی‌توانند نرخ مصوب کرایه‌ها را تغییر دهند.
کد خبر: ۱۴۲۱۷۴۵

جام جم آنلاین؛ فریبرز کرمی، اظهار کرد: ۱۵۲ اتوبوس با چهار هزار و ۵۱۴ صندلی، ۱۸۲ مینی‌بوس با سه هزار و ۹۴ صندلی، ۴۰۰ سواری کرایه با یک هزار و ۶۰۰ صندلی، ۹۰ مینی‌بوس (آژانس سرویس دهی شهری) با یک هزار و ۸۴۴ صندلی درحال خدمت رسانی به زوار هستند.

وی افزود: هرگونه تخلف و عرف شکنی از سمت رانندگان خدمات رسان به زوار اربعین با برخورد جدی مواجه خواهد شد و رانندگان نمی‌توانند نرخ مصوب کرایه‌ها را تغییر دهند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: سامانه ۱۴۱ پل ارتباطی کاربران جاده با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه است.

وی عنوان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند شکایات، انتقادات و پیشنهادات خود را از طریق سامانه ١۴١ اعلام کنند و این سامانه (مرکز مدیریت راه‌ها) به صورت شبانه روزی اطلاعات وضعیت جاده، ترافیک و انسداد احتمالی را به کاربران اعلام می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تردد زوار اربعین حسینی سامانه ۱۴۱ آماده دریافت شکایات است و به شاکی کد پیگیری اعلام می‌کند و بعد از رسیدگی اقدام انجام شده را به اطلاع شاکی می‌رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها