رئیس مجمع نمایندگان استان یزد:

بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند

یزد- جوکار رئیس مجمع نمایندگان استان یزد با بیان اینکه بخشداران از اعمال حاکمیتیِ خلاف قانون پرهیز کنند، گفت: نتیجه مخالفت بخشداران با شوراها و دهیاری ها چیزی جز ضرر به مردم نیست.
کد خبر: ۱۴۲۰۸۳۱

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمد صالح جوکار با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یادوخاطره شهیدان رجایی و باهنر با اشاره به اینکه هر چه امورات کشور به دست مردم سپرده شود، اثرات مثبت بسیاری خواهد داشت، گفت: در کنار مشارکت بیشتر مردم در حل مشکلات، سبب آسودگی دولت در اداره امور نیز خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اهمیت شوراهای اسلامی شهر یا روستا افزود: شوراها در حوزه کاری خود در امور شهری یا روستایی می توانند تصمیم گیری کرده و در کمیته انطباق این مصوبات تطبیق داده شود و سپس این مصوبات توسط شهرداران در حوزه شهری یا دهیاران در حوزه روستایی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

وی با بیان اینکه تلاش بخشداران باید همکاری و تعامل با دهیاری ها و شوراهای روستا باشد، عنوان کرد: بخشداران نباید از طرح های پیشنهادی دهیاران که در شوراها و کمیته انطباق تایید شده، از نظر محتوایی یا شکلی ایراد وارد کنند و مانع از انجام پروژه ها و طرح ها شوند.

نماینده مردم شریف یزد، اشکذر، زارچ و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به اینکه اعمال حاکمیتی خلاف قانون است، افزود: با توجه به تورم های موجود، این اعمال حاکمیتی چیزی جز وقفه در انجام پروژه ها و افزایش اجرای آن در پی ندارد و مردم از این موضوع متضرر خواهند شد فلذا بخشداران در حوزه قانونی خود به حمایت از شوراها و مصوبات شوراها بپردازند تا دهیاران به عنوان آخرین حلقه حاکمیتی که در روستاها مشغول به فعالیت هستند، بتوانند به بهترین شکل ممکن پروژه ها را دنبال کنند و شاهد رشد و شکوفایی روستاها در تمام زمینه ها باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها