نگاهی به گفت‌وگوی ویژه خبری رئیس رسانه‌ملی درباره تبلیغات رسانه‌ای نامزد‌ها

گام بزرگ عدالت گستری رسانه‌ ملی

قائم مقام رسانه ملی در شورای مدیران شبکه خاوران سلامت، امنیت ،مشارکت و رقابت را تنها راهبرد رسانه ملی در انتخابات عنوان کرد.
قائم مقام رسانه ملی در شورای مدیران شبکه خاوران سلامت، امنیت ،مشارکت و رقابت را تنها راهبرد رسانه ملی در انتخابات عنوان کرد.
کد خبر: ۱۴۲۰۷۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، وحید جلیلی در شورای مدیران صدا و سیمای خراسان جنوبی سلامت، امنیت ،مشارکت و رقابت را تنها راهبردهای رسانه ملی در انتخابات عنوان سلامت، امنیت ،مشارکت و رقابت؛ راهبرد رسانه ملی در انتخابات کرد و گفت: رسانه ملی به هیچ جناح و جریان سیاسی وابسته نیست هر کس که در چارچوب نظام جمهوری اسلامی منتخب شود برای رسانه ملی فرقی نمی کند.
 
جلیلی با بیان اینکه از هر ایده و نظر در راستای برگزاری با شکوه و مشارکت بالا مردم در انتخابات استفاده می کنیم، افزود:  باید تلاش کنیم تا درصد مشارکت مردم در خور نظام جمهوری اسلامی باشد.
 
دبیر ستاد تحول صدا و سیما  با اشاره به مفهوم جمهوریت گفت: در  سند تحول  رسانه ملی با رویکرد عدالت گستری و هویت محوری تلاش شده تا اقشار مختلف مردم در آنتن رسانه ملی سهم داشته باشند  و جامعه ایرانی  اعم از شهری و روستایی و تهرانی و شهرستانی با تفاوت ها و تنوع های رنگارنگ و جذابشان به تصویر کشیده شوند. 
 
جلیلی با بیان اینکه باید بین  تنوع و تشتت فرق گذاشت، گفت: باید همه در صدا و سیما افق مشترک داشته باشیم تا بتوانیم به وظیفه رسانه ای مان در هم افزایی، درست عمل کنیم.
 
مدیر کل صدا و سیمای خراسان جنوبی هم با بیان اینکه مهمترین موضوع سند تحول نگاه  جامع به کل کشور حتی در دور ترین نقاط از مرکز کشور، گفت: نگاه ویژه سند تحول به مراکز دور افتاده بسیار ارزشمند است و خوشبختانه  این موضوع به راحتی بر روی آنتن دیده می شود.
 
آینه دار گفت: بعد از ابلاغ سند تحول با برگزاری جلسات مختلف تغییرات لازم در جدول پخش شبکه اعلام شد و مسیر بعضی از برنامه ها تغییر کرد. 
 
وی با اشاره به قرارگاه جهاد تبیین در استان که صدا و سیمای استان هم یکی از اعضای فعال آن است، گفت: موضوع جهاد تبیین در همه برنامه صدا و سیما شبکه خاوران یکی از معیار های های سنجش قرار گرفته است و برنامه های ویژه ای نیز در این راستا در شبکه خاوران تولید و پخش شده است.
 
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با اشاره به این مطلب که هم افزایی و همگرایی خوبی بین دستگاه های فرهنگی و فعالان جبهه فرهنگی انقلاب در فضای مجازی با شبکه خاوران برقرار است، گفت: تلاش کردیم تا از ظرفیت های هنرمندان  جوان و با انگیزه استانی در تولید برنامه ها بهره ببریم.
 
آینه دار افزود: سند تحول در صدا و سیمای خراسان جنوبی برای همکاران  جدی گرفته شده و خوشبختانه بر اساس نظر سنجی های انجام شده حوزه های خبر صدا و سیمای شبکه خاوران جز بخش های پر مخاطب سازمان است . 
 
مدیرکل صدا و سیمای خراسان جنوبی با بیان اینکه قابلیت های ناشناخته زیادی در استان نهفته است که باید شناسایی شود، گفت: باید نگاه همکاران در حوزه ستادی تغییر کند تا این ظرفیت ها بیشتر شکوفا شود. 
 
همچنین در این جلسه مدیران شبکه خاوران پیشنهادها و نظرات خود در خصوص سند تحول رسانه ملی را بیان کردند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها