رییس اداره تبلیغات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان مطرح کرد:

گرامیداشت یاد حضرت آیت الله ناصری با مجموعه طرح‌های «‌انگار همین دیروز بود...»

رئیس اداره تبلیغات کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت اولین سالگرد ارتحال مجتهد عالی مقام عالم جلیل‌‌القدر حضرت آیت‌الله محمدعلی ناصری، طرح‌هایی برای زنده نگه داشتن یاد ایشان و مراسم سالگرد این عالم بزرگوار طراحی و نصب شده‌ است.
کد خبر: ۱۴۲۰۵۷۷

جام جم آنلاین اصفهان؛ حسن کوشکیان گفت: به مناسبت اولین سالگرد ارتحال آیت‌الله ناصری مجموعه‌ای از طرح‌ها و برنامه‌ها در نظر گرفته شده‌اند که به تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان در زمینه‌های مذهبی و سیاسی اشاره دارند و دستاوردهای ایشان را در زمینه های مختلف برای مردم و کشور را به نمایش می‌گذارند.

او ادامه داد: ما تمام تلاش خود را انجام دادیم تا با بیان کردن خاطراتی ملموس، یاد ایشان را برای مردم زنده نگه داریم و در این راستا مجموعه طرح های «انگار همین دیروز بود...» تولید شده است.

رییس اداره تبلیغات اداره کل‌ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان اضافه کرد: این طرح‌ها درحالی بر روی سازه‌های تبلیغات شهری نصب شده اند که همزمان طرح‌ جداگانه‌ای به منظور اطلاع‌رسانی درمورد برنامه‌های سالگرد ایشان بر روی سازه‌های تبلیغات شهری به نمایش گذاشته شده است.

کوشکیان با اشاره به این طرح‌ها، افزود: تعداد این طرح‌ها 5 عدد هستند که تا روز شنبه بر روی 50 شهری سازه به نمایش گذاشته شده و در معرض دید شهروندان قرار گرفته است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها