رتبه بندی یکی از مهمترین اسناد آموزش و پرورش است
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در اجلاسیه آموزش و پرورش قطب پنج کشور :

رتبه بندی یکی از مهمترین اسناد آموزش و پرورش است

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی؛

افتتاح پروژه های جدید استان در هفته دولت

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح چندین پروژه جدید در هفته دولت خبر داد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح چندین پروژه جدید در هفته دولت خبر داد.
کد خبر: ۱۴۲۰۲۲۹
نویسنده مهری خزاعی

سید امیر شوشتری در نشست مطبوعاتی که به مناسبت هفته دولت برگزار شد، افزود: ما حدود ۱۱۰۰ کلاس درس و ۲۳۲ مدرسه و پروژه را در هفته دولت افتتاح خواهیم کرد. همچنین علاوه بر آن ۲۱۰ اتاق بهداشت و ۱۰۰ کلاس درسی تخصصی درس تربیت بدنی نیز تجهیز خواهد شد. ۸ سالن ورزشی و ۴ استخر نیز در قالب همین پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: طرح‌های توانمندسازی همکاران برای ورود به سال تحصیلی جدید از دیگر برنامه‌های ما است. تمام معلمان و مدیران، در مدارس غیر دولتی را در قالب طرح بسیار بزرگی با همکاری دانشگاه فرهنگیان و آموزش و پرورش و مشارکت‌های مردمی برای آموزش و دوره‌های ضمن خدمت هدفمند تحت پوشش قرار خواهیم داد.

 

شوشتری ادامه داد: طرح‌های توانمندسازی برای سال تحصیلی جدید در تابستان برای رشته‌های فنی در حال برگزاری است.کلیه دوره‌های ضمن خدمت و توانمندسازی همکاران از امسال به بعد بر عهده دانشگاه فرهنگیان قرار خواهد گرفت که تفاهم‌نامه‌های در این خصوص به امضا رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه ما در هفته دولت از زحمات گسترده گروه‌های جهادی رونمایی خواهیم داشت، تصریح کرد: گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های فنی، بسیج دانش‌آموزی و طرح شهید عجمیان در حال انجام خدمات خود هستند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی ادامه داد: در هفته دولت تغییرات گسترده‌ای در رابطه با مدیران مدارس در اثر ارزیابی صورت گرفته توسط مناطق را نیز خواهیم داشت. تغییر وتحولات وتوانمندسازی مدیران مدارس را آغاز کرده‌ایم. اولین مرکز مشاوره حل اختلافات خانوادگی زوجین فرهنگی به همت معاونت پرورشی و مرکز مشاوره در هفته دولت افتتاح شد.

 

شوشتری با بیان برخی از اقدامات صورت گرفته توسط آموزش و پرورش در سال گذشته، گفت: ما در سال گذشته ۱۳۰ زمین چمن‌ مصنوعی با افزایش ۴۰۰ درصدی نسبت به کل سنوات قبل بوده است. به صورت کلی در یک سال و نیم گذشته ۱۹۰۰ کلاس درس به مدارس استان اضافه شده است.

 

وی با اشاره به ارسال کاروان‌های تجهیزات ورزشی به مدارس عنوان کرد: ما با این طرح ۷هزار و ۳۰۰ مدرسه را با بسته‌های ورزشی به ارزش ۲۵میلیارد تومان تامین کرده‌ایم. تاکنون سه کاروان ارسال و در تلاشیم که دو کاروان تجهیزات دیگر در هفته دولت ارسال شود.

 

شوشتری خاطرنشان کرد: ما در سال گذشته توسعه متوازن رشته‌های فنی را داشتیم. در سال گذشته بیش از ۴۶.۵ درصد از دانش‌آموزان به رشته‌های فنی هدایت شده‌اند. همچنین قرارداد تاسیس ۱۲ هنرستان جوار صنعت بسته شد و برنامه داریم تا سال آینده این تعداد را به سه برابر برسانیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
صعود به عشق مردم وطنم

گفت‌وگوی «جام‌جم» با امیرمحمد دانایی،جوان‌ترین ایرانی صعودکننده به اورست در آستانه سفر به کوه وحشی

صعود به عشق مردم وطنم

نیازمندی ها