رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

برای راه اندازی مرکز “پیوند قلب” آماده‌ایم

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه؛

فوت ۳۸ نفر و زخمی شدن هزار و ۶۳۳ نفر در حوادث رانندگی درون شهری کرمانشاه

سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: از لحاظ فوتی های حوادث ترافیکی درون شهری امسال نسبت به ۴ ماهه سال قبل که ۲۴ نفر جان خود را از دست داده اند ۲۷ درصد و از نظر افراد مجروح و مصدوم نیز کمتر از یک درصد کاهش داشته ایم.
کد خبر: ۱۴۱۹۸۶۴

جام جم آنلاین-مسعود اسماعیلی؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان تیرماه، ۳۸ نفر در حوادث رانندگی درون شهری جان خود را از دست داده و یک هزار و ۶۳۳ نفر هم زخمی شده اند.
 
وی همچنین از ۶۸۲ هزار و ۶۵۰ مورد اعمال قانون خودروهای متخلف در شهرهای استان کرمانشاه از ابتدای سال تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: برخورد با تخلفات رانندگی نیز طی سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲۲ درصد رشد داشته است.

حیدری همچنین با اشاره به ارتباط مستقیم تخلفات حادثه ساز با وقوع تصادفات، یادآوری کرد: برخورد با رانندگان پرمخاطره در اولویت اعمال قانون کارکنان پلیس راهور بوده که در این راستا ۶۲ هزار و ۳۳۵ فقره  اعمال قانون رانندگان متخلف و حادثه ساز انجام شده است، آماری که نسبت به ۴ ماهه سال گذشته ۶۰درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی یادآور شد: با استفاده از ابزار کنترل هوشمند ترافیک و ظرفیت پلیس بزرگراه در کلانشهر کرمانشاه، طی ۴ ماهه سپری شده از سال، یک هزار و ۲۳۰ دستگاه خودرو  به علت ارتکاب تخلف سرعت بحرانی شناسایی و در سامانه ثبت توقیف شده اند که از این تعداد۵۱۰ دستگاه تاکنون توقیف و به پارکینگ منتقل شده است.

وی همچنین با اشاره به تشکیل بانک اطلاعاتی رانندگان پرخطر و حادثه آفرین، گفت: در تعامل با دستگاه قضایی مقرر شده خودرو این دسته از افراد در مرحله اول به مدت ۱۵ روز در پارکینگ توقیف شده و ضمن درج نمره منفی در سابقه گواهینامه، راننده متخلف نیز موظف به شرکت در کلاس های آموزشی ویژه اصلاح رفتار و بازآموزی قوانین و مقررات رانندگی خواهد شد.

حیدری همچنین در خصوص برخورد با خودروهایی که اقدام به تخلفاتی از قبیل آلودگی صوتی، حرکات دور دور و نمایشی و … می کنند، نیز گفت: در ۴ماه اول سال جاری۱۲ هزار و ۱۳۰ مورد اعمال قانون انجام شده و برای یک هزار و ۴۳۵ دستگاه نیز ثبت توقیف اعمال گردیده است، ضمن اینکه این خودروها با هماهنگی های انجام شده با دستگاه قضائی، حداقل به مدت یک ماه در پارکینگ متوقف می شوند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه در پایان از ارائه بیش از ۲۰۰ هزار انواع خدمات ترافیکی به شهروندان در بخش های آزمون و صدور گواهینامه، مرکز اجرائیات راهور، شماره گذاری و تعویض پلاک خبر داد .

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها