درنشست معاون دیپلماسی اقتصادی وزیرامورخارجه با مدیرعامل مس باهنر کرمان مطرح شد:

تسهیل و خلق راهکارهای جدیددربازگشت ارزحاصل از صادرات مس 

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیرامور خارجه درسفر یکروزه به استان کرمان ودرحاشیه نشست با مدیران و فعالان اقتصادی این استان،دردیدار بامدیرعامل مس باهنر کرمان،موضوع صادرات مس باهنر وهمکاری سفرا درپیگیری وجوه حاصل از صادرات در بازارهای هدف خصوصا بازار ترکیه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۱۴۱۹۳۹۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛در این نشست که درمحل اتاق بازرگانی و با حضور استاندارومعاون اقتصادی استانداری،رئیس اتاق بازرگانی و نمایندگی وزارت امور خارجه دراستان کرمان برگزار شد؛مهدی صفری،معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه اظهار داشت:سیاست‌‌ دولت ‌توسعه اقتصادی است.

وی با بیان اینکه در وزارت خارجه و دیپلماسی اقتصادی،سیاست‌های دولت سیزدهم توسعه اقتصادی کشور است،گفت:تولید و خلق ارز از سیاست‌های مهم دولت در این دوره است.

معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه تثبیت و حفظ بازارهای صادراتی و ایجاد بازارهای جدید رابا جدیت پیگیری می‌کنیم،افزود:بازارهای جدیدی برای صادرات محصولات کشور پیدا شده است.

وی همچنین با بیان اینکه سفرا وظیفه هماهنگی برای توسعه صادرات محصولات را به عهده دارند، خاطرنشان کرد:رایزنان اقتصادی در سفارتخانه‌ها بایددرخدمت صادرکنندگان باشند.

صفری،تاکید کرد:باید مشکلات به ما گفته و پیشنهادات ارائه شود تا از طریق سفرابرای تسهیل صادرات و خنثی کردن تحریم‌ها تلاش کنیم.

وی افزود:بازگرداندن مطالبات کشور درشرایط تحریم،یکی از نشانه‌های موفقیت ما در این زمینه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها