مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهردر نشست با اصحاب رسانه خبرداد؛

راه اندازی خانه فن آور محیط زیست استان  در پارک علم و فن آوری بوشهر

همزمان با هفته محیط زیست صورت گرفت:

بازدید مدیر کل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست کشور از مس باهنر کرمان

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست کشور و مدیرکل محیط زيست استان کرمان به همراه تیم کارشناسی این اداره کل متشکل از معاون محیط زیست انسانی و رئیس اداره بازرسی و مدیریت عملکرد،به مناسبت هفته محیط زیست از شرکت مس باهنر بازدید کردند.
کد خبر: ۱۴۱۱۶۵۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان وبه نقل ازروابط عمومی مس باهنر،در این دیدار که اسماعیلی،معاون بهره برداری و فنی مهندسی و کلاهدوز مدیر حراست مس باهنر حضور داشتند،گزارشی ازفعالیت های تولیدی و زیست محیطی این شرکت ارائه شد .

مدیرکل دفتر ارزیابی اثرات زیست محیطی سازمان محیط زیست پس ازبازدید از مس باهنر ضمن تشکراز کارگران و مدیران این مجموعه که درتحرک چرخ اقتصاد کشور همزمان با تلاش برای حفظ محیط زیست فعال و کوشا هستند،تلاش آنان را در ارتقای استانداردهای زیست محیطی قابل تقدیر دانست .

وی اقداماتی همچون:نصب سیستم پایش آنلاین غبارگیر مجتمع،رفع نواقص فیلترهای موجود،مدیریت پساب صنعتی مدیریت پسماند،بهبود عملکردکوره ها،تهیه استخرپساب ذخیره جهت افزایش ظرفیت سیستم را در مس باهنر مثبت ارزیابی کردو افزود:با نگاه ارزشمندی که مدیرعامل،مسئولان و کارگران این شرکت به موضوع محیط زیست دارند؛ارتقای وضعیت زیست محیطی این مجموعه دورازانتظار نیست.  

خالویی،مدیرکل محیط زیست استان کرمان نیز فعالیت های صورت گرفته در این شرکت را ارزشمند دانست و بیان داشت؛مس شهید باهنر در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیزتعامل بسیارخوبی با محیط زیست استان داشته‌است.

لازم به ذکر است مس باهنر لوح و تندیس صنعت سبز و نمونه کشوری و استانی را در کارنامه فعالیت خود طی سال‌های اخیر داشته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها