سبک زندگی حضرت فاطمه (س) باید در مدارس آموزش داده شود
نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری:

سبک زندگی حضرت فاطمه (س) باید در مدارس آموزش داده شود

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری:

حوزه ماموریتی پلیس مصداق عینی "کل ارض کربلا"است 

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری گفت:با توجه به نقش نظم وامنیت و هجمه های روزافزون بایدگفت حوزه ماموریتی پلیس مصداق عینی"کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"است. 
کد خبر: ۱۴۱۸۰۷۰

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛حجت الاسلام و المسلمین"سیداحمد خاتمی"در جلسه اخوت در جمع کارکنان انتظامی استان کرمان با ذکر گوشه هایی از واقعه عاشورا بیان داشت:14 قرن است که خون شهدای کربلا معجزه می کند و همواره شاهد تبیین بیش از پیش آرمان های حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام در حسینیه ای به نام ایران هستیم.

وی افزود:مثلث عاشورا یک نهضت سه ضلعی است که در راس آن خود حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام به عنوان الگوی منحصر به فرد فداکاری قرار دارند و ضلع دیگر نیز یاران ایشان در عرصه نبرد و مقاومت و ضلع سوم هم آزادگان نهضت عاشورا هستند که این دو گروه به عینه و به رغم اسارت و مصائب زیادی که به چشم دیدند جهاد تبیین را در جامعه غفلت زده آن زمان پیاده کردند.

حجت الاسلام"خاتمی"با اشاره به نقش تبیین درزنده نگه داشتن یاد و آرمان های واقعه کربلا بیان کرد: همان نفوذی که هم اکنون نیز مقام معظم رهبری(مدظله العالی)همه ما را نسبت به آن آگاه می کنند در زمان واقعه عاشورا سبب شده بود نگهبانانی غیر مسلمان براسرا و فرزندان بی بی فاطمه زهرا(س) گمارند،اما به رغم همه این مصائب این قرائت خطبه امام سجاد علیه السلام در شام بود که این مقر پنجاه ساله رسانه ای علیه ائمه اطهار را به سمت روشنگری پیش برد.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی وقایع دنیای امروز اشاره و بیان کرد:پیروان همین شمر و اباسفیان ها هستند که امروز هم در سوئد و دانمارک و برخی نقاط دیگر اقدام به قرآن سوزی می کنند و پیروان همین افراد هستند که درکشور عزیزمان نیزبه دنبال براندازی بودند اما با عنایات خاصه سیدالشهدا(ع) ناکام ماندند.

حجت الاسلام"خاتمی"با اشاره به هجمه اخیر دشمن درشکل دهی اغتشاشات اخیر نیز تصریح کرد:در این شیطنت ها مجموعه انتظامی مظلوم واقع شدچراکه این نهاد انقلابی و عملیاتی همچون همیشه اولین سیبل در مقابل دفاع از هر نوع هجمه ای است و بنده اعتقاد دارم هر کسی که علیه این عزیزان سخن نابجایی در سطوح رسانه ای مطرح کرده باید با قاطعیت محاکمه شود.

نماینده مردم کرمان درمجلس خبرگان رهبری اضافه کرد:ایادی استکبار و تئوریسین های آنان قصد داشتند به دنبال هجمه ها و روایت های کذب و بزرگ نمایی شده از فوت یک دختر در یکی از مقرهای انتظامی و سوء تعبیرهای ناشی از آن،کشور عزیزمان را در آن برهه از زمان و همچنین طی همین آغاز سال تحصیلی گذشته به سمت براندازی پیش ببرند اما با سرافکندگی ناکام ماندند.

حجت الاسلام"خاتمی"درپایان یادآور شد:عزیزان من فراموش نکنیم ایران عزیز،تکیه و حسینیه ابا عبدالله الحسین(ع) است و همه شما عزیزانی که دفاع از امنیت خانه فرزندان حضرت فاطمه(س) را بر عهده دارید نزد خداوند منان عزیز و ماجور هستید و اگر امروز به کرات خبر شهادت عزیزی از مجموعه انتظامی در جای جای کشور را می شنویم این مصداق عینی"کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا"است و امیدواریم همانطور که به رغم شهادت امام حسین علیه السلام در فرونشاندن اهداف و آرمان های ایشان ناکام ماندند ما نیز با افتخار در این اردوگاه و در این جبهه حق علیه باطل پایدار و پیروز باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها