مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان:

در توزیع منابع نگاه عدالت محوری داشته باشید

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به رئیس هیئت آمادگی جسمانی خوزستان گفت: خواهش دارم در توزیع منابع، امکانات و ظرفیت هایی که شما می توانید تخصیص دهید نگاه عدالت محوری داشته باشید و شهرستان های محروم را حتما در اولویت کاری خود قرار دهید.
کد خبر: ۱۴۱۷۳۳۰

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین - خوزستان، حمید بنی تمیم پیش از ظهر امروز در مجمع انتخاب رئیس هیئت آمادگی جسمانی خوزستان اظهار کرد: امروز یک رقابتی شکل گرفت که شاید حواشی هم داشته باشد که به اعتقاد بنده این اجتناب ناپذیر است و در همه رشته ها وجود دارد؛ اما امیدوارم این مسئله بصورتی باشد که بعد از رقابت ذره ای عذاب وجدان نداشته باشیم و خودمان را مورد عتاب و خطاب قرار ندهیم که چرا کاری که نباید انجام میشد را انجام داده ایم.

وی افزود: اتفاق خوبی رخ داد، رشته آمادگی جسمانی بسیار مستقیم با ورزش همگانی سروکار دارد و در ورزش حرفه ای برای آماده کردن ورزشکاران حرفه ای بسیار تاثیرگذار است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: اینکه کاندیدی بیاید و رایزنی داشته باشد و ارتباط برقرار کند در همه رشته ها طبیعی است و اینها جزئی از کار هستند اما ما باید شرایط را به گونه ای فراهم کنیم که همه در این رقابت ها از هر ابزار سلامتی که وجود دارد استفاده کنند؛ شاید جایی سوء تفاهم پیش بیاید اما انصافا بنده و مجموعه اداره ورزش استان سعی کرده ایم هیچ جانب داری نداشته باشیم.

بنی تمیم خطاب به رئیس هیئت آمادگی جسمانی خوزستان بیان کرد: انصافا چند نفری که بعنوان کاندید شرکت کردند ظرفیت های خوبی دارند لذا حتما از ظرفیت آنها در کار استفاده کنید.تا زمانی که بار این مسئولیت بر دوش شما است از همه ظرفیت ها بخصوص آموزش و پرورش، پیشکسوتان، داوران و مربیان استفاده کنید.

وی ادامه داد: خواهش دارم در توزیع منابع، امکانات و ظرفیت هایی که شما می توانید تخصیص دهید نگاه عدالت محوری داشته باشید و شهرستان های محروم را حتما در اولویت کاری خود قرار دهید ، ما نیز در حد توان خود کنار شما هستیم.

 

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها