با نشت یابی شبکه آبرسانی و انشعابات صورت گرفت؛

جلوگیری از هدر رفت بیش از 15 لیتر آب بر ثانیه در شهر کرمان

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت:با انجام عملیات نشت یابی شبکه و انشعابات از هدررفت 15.61 لیتر آب بر ثانیه در شهر کرمان جلوگیری شد.
کد خبر: ۱۴۱۷۱۶۹

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛علیرضا عبدیان،مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان گفت:طی سه ماه نخست سال جاری 79مورد نشت یابی شبکه و انشعاب درشهر کرمان شامل نشت یابی انشعاب 52مورد و نشت یابی شبکه 27 مورد انجام که منجر به رفع نشت شد.
 
وی اظهارداشت:پرسنل امور آبفا شهرستان کرمان با اقدامات نشت یابی درمدت زمان مذکور توانستند از هدر رفت 15.61 لیتر آب بر ثانیه جلوگیری کنند.
 
عبدیان،خاطرنشان کرد:کار نشت یابی انشعابات و شبکه آبرسانی که از سال ۹۵ آغاز شده در راستای کاهش آب بدون درآمد و جلوگیری از هدررفت آب، همچنان توسط امور آبفا شهرستان ادامه دارد.
 
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در ادامه گفت:به منظور فراهم نمودن شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات‌رسانی شایسته‌تر به مشترکین و شهروندان و همچنین جلوگیری از هدررفت آب و کاهش اثرات منفی آن بر تاسیسات آبرسانی،یکی از اقداماتی که توسط شرکت‌های آب و فاضلاب انجام می‌شود تعویض کنتورهای خراب است.
 
وی افزود:درهمین راستا طی سه ماهه‌ نخست سال‌جاری،1591دستگاه کنتور خراب درشهرستان کرمان تعویض شد که از این تعداد،1186 دستگاه مربوط به شهر کرمان و مابقی مربوط به توابع این شهر می باشد.
 
عبدیان،یادآورشد:به صفر رساندن کنتورهای خراب  یکی از اولویت‌های اصلی این شرکت است،اما چون در هر دوره از قرائت کنتورها بر تعداد کنتورهای خراب افزوده می‌شود بنابراین تعویض کنتور کاری مستمر و دائمی است.
 
مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان در پایان از مشترکین خواست با توجه با آماربالای حوادث و اتفاقات و به منظور رفع به موقع حوادث،در صورت مشاهده هر گونه حادثه و هدر رفت آب،مراتب را با سامانه ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان در میان بگذارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها