وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:

نرخ بیکاری به ۹ درصد رسید

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نرخ بیکاری برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب به ۹ درصد رسیده ‌و در دولت سیزدهم تلاش می شود این روند همچنان کاهشی باشد.
کد خبر: ۱۴۱۴۸۳۶

به گزارش جام جم آنلاین، سید‌ صولت مرتضوی در آیین جشن خودکفایی 8 هزار مددجوی کمیته امداد در مشهد اظهار داشت: کمک به حوزه تامین مسکن مددجویان و تسهیل ازدواج مددجویان با اهدای جهیزیه یکی از اقدامات نظام در حمایت از نیازمندان است.

وی افزود: دولت سیزدهم در کاهش نرخ بیکاری به شکل بی سابقه‌ای موفق و موثر عمل کرده است به طوری که ایجاد یک میلیون اشتغال در سال در دستور کار دولت قرار گرفت و سال گذشته تحقق پیدا کرد.

مرتضوی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از جمله نهادهای مقدسی است که از سوی امام خمینی (ره) با هدف خدمت به روستاها ایجاد شد و امروز بعد از بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی می توانیم خطاب به امام راحل (ره)بگوییم آسوده باش که امروز فرزندان شما در جای جای کشور آستین همت را بالا زده اند و به مدد نیازمندان شتافته اند.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از این نهادهای موفق و مقدس، کمیته امداد است که در راستای تحقق نظریه عدالت اجتماعی، تعادل بخشی به منابع ملی و توزیع عادلانه ثروت و دستگیری از نیازمندان و ایجاد آموزش برای خودکفایی شکل گرفت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهارکرد: در 3ماهه سوم سال گذشته خراسان رضوی کمترین نرخ بیکاری را داشت و در 3ماه گذشته از سال جاری اقدامات خوب و موثری انجام شده است.

مرتضوی گفت: نرخ بیکاری برای نخستین بار در تاریخ بعد از انقلاب به 9 درصد رسیده ‌ودر دولت سیزدهم تلاش می‌شود تا این روند همچنان کاهشی باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها