با حضور فرمانده کل ارتش و وزیر بهداشت؛

بیمارستان بین‌المللی ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی کنارک افتتاح شد

بیمارستان ۹۶ تختخوابی نبوت نیروی دریایی کنارک با حضور فرمانده کل ارتش، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.
کد خبر: ۱۴۱۴۷۷۴

به گزارش جام جم آنلاین سیستان وبلوچستان، بیمارستان 96 تختخوابی نبوت نیروی دریایی کنارک صبح امروز ‌با حضور امیر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری رسید.

 

بر اساس این گزارش، بیمارستان بین‌المللی 96 تختخوابی نبوت نیروی دریایی ارتش در راستای اجرای فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه سواحل مکران و توسط اداره بهداشت و درمان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در فضایی به وسعت 5 هکتار و زیر بنایی بالغ بر  13200 متر مربع ساخته شده است.

 

همچنین این بیمارستان دارای بخش‌های مختلف تخصصی و فوق‌تخصصی شامل اورژانس، کلینیک تخصصی، بخش‌های بستری زنان ،مردان و اطفال، جراحی داخلی، آی سی یو ، سی سی یو ، ان آی سی یو، فیزیوتراپی، دیالیز، رادیولوژی، آزمایشگاه و دندانپزشکی و همچنین بخش‌های آموزشی شامل آمفی تئاتر، کتابخانه، پاویون و کلاس‌های درسی است که  به منظور آموزش در جنب این بیمارستان طراحی و ساخته شده است.

 

شایان ذکر است، در این منطقه از استان سیستان و بلوچستان بیمارستانی با این امکانات و وسعت وجود نداشته که این اتفاق می‌تواند تاثیر بسزایی در  رشد حوزه سلامت و بهداشت و درمان منطقه داشته باشد و بنای بیمارستان در نقطه‌ای احداث شده است که امکان دسترسی آسان و سریع برای عموم مردم در تمام ایام هفته به صورت شبانه‌روز میسر باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها