هرمزگان-جام جم انلاین-ویژه برنامههای هفته تبلیغات اسلامی در هرمزگان اعلام شد.
مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی هرمزگان در سالروز تاسیس این سازمان گفت: یکی از ماموریتهای جدی سازمان تبلیغات رساندن پیام به مردم است که توسط شوراها و هیئتهای مذهبی و مبلغان صورت میگیرد.
حجت السلام غلامحسین حقانی افزود: تجلیل از تاثیرگذاران این حوزه، همایش روحانیون و مبلغان در شهرستانهای استان، افتتاح خانههای عالم و تجلیل از پیرغلامان و کنشگران تبلیغ از جمله برنامههای این هفته است.
در هرمزگان ۲ هزار مبلغ فعالند.
وقتی «جوکر» هم دیگر جواب نمیدهد
مستندسازان با ثبت جزئیات آیین حماسی بدرقه با رهبری شهید، درصدد تبدیل این سوگ ملی به سندی ماندگار از آغاز یک دوران جدید هستند