مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

حفر و تکمیل 27 حلقه چاه نفت و گاز در یکصد روز گذشته

مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات شرکت ملی حفاری ایران :

تعمیرات اساسی نخستین دکل حفاری خشکی شرکت در سال جاری کلید خورد 

مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تعمیرات اساسی (Overhaul) نخستین دکل حفاری خشکی شرکت در سال جاری خبر داد. 
کد خبر: ۱۴۱۳۴۶۶

جام جم آنلاین - خوزستان، سردار اسدالهی در این باره گفت: بازسازی، نوسازی و روز آمد نمودن دستگاه های حفاری از اولویت های برنامه های راهبردی شرکت است که در راستای ارتقای کیفی ناوگان و در نتیجه استفاده بهینه از تجهیزات صورت می پذیرد. 


وی به بازسازی و راه اندازی دستگاه های حفاری 20، 43، 48، 61، 65 و 67 فتح در سال گذشته که در ردیف دکل های تمام برقی به شمار می آیند، اشاره کرد و افزود: دکل حفاری 42 فتح اولین دستگاهی است که بازسازی و نوسازی آن در سال 1402 در دستور کار قرار گرفت و هم اکنون مراحل اجرایی بازسازی و اورهال آن آغاز شده است و روند بازسازی دستگاه های حفاری در سال جاری استمرار خواهد داشت.


اسدالهی اظهار کرد: براساس اطلاعات مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت این دستگاه حفاری خشکی با توان دو هزار اسب بخار در سال 1378 به ناوگان شرکت پیوست و حفر و تکمیل 84 حلقه چاه نفت وگاز به متراژ 83 هزار و 284 متر را در کارنامه دارد. 


مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران گفت: دکل 42 فتح از سال 1386 تا قبل از انتقال به سایت بازسازی دستگاه‌های حفاری شرکت در اهواز در جزیزه خارگ استقرار داشته و از مجموع چاه های حفر شده با کاربست این دکل 65 حلقه مربوط به این منطقه عملیاتی است که با توجه به شرایط اقلیمی حجم عملیات تعمیراتی و نوسازی این دستگاه، سنگین تر از دکل های مشابه می باشد.


سایت بازسازی دستگاه های حفاری شرکت ملی حفاری ایران ، بزرگترین سایت تعمیرات اساسی دکل ها و تجهیزات حفاری در کشور است که در طرح مرکزیت شرکت در منطقه سِدِین در حومه کلانشهر اهواز واقع گردیده و دارای سه سوله در ابعاد ۴۰ در ۲۰ و ۵۰ در ۲۴ و ۴۵ در ۴۵ مترمربع با ارتفاع ۸ و ۱۰ متر است که به سندبلاست ، رنگ‌آمیزی و بازسازی دکل اختصاص دارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها