مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه ها و تجهیزات شرکت ملی حفاری ایران :

تعمیرات اساسی نخستین دکل حفاری خشکی شرکت در سال جاری کلید خورد 

با هدف شتاب بخشی در اجرای طرح های توسعه ای صنعت نفت مرتبط با افزایش تولید صورت گرفت؛

امضای توافقنامه میان مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری ایران

با هدف شتاب بخشی در اجرای طرح های توسعه ای صنعت نفت در راستای حفظ ، نگهداشت و افزایش تولید نفت و گاز، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و شرکت ملی حفاری ایران توافقنامه تقویت همکاری های مشترک امضا کردند.
کد خبر: ۱۴۱۰۴۴۵

جام جم آنلاین - خوزستان، این توافقنامه روز چهارشنبه (10 خرداد 1402) در اهواز به امضای علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران رسید.
در آیین امضا و مبادله این سند همکاری که با حضور مدیران فنی و حفاری مناطق نفتخیز و قائم مقام مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره ملی حفاری و مدیران ارشد هر دو سازمان برگزار شد، دانشی با تبریک ولادت با سعادت حضرت امام رضا (ع) گفت: امروز روز خوبی برای دو شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و ملی حفاری است و انتظار می رود تقویت همکاری ها میان دو شرکت موجب توسعه و پیشرفت افزون تر و اعتلای صنعت نفت کشور شود.


وی افزود: برنامه اصلی صنعت نفت حمایت از توانمندی های داخلی در همه زمینه ها و از جمله صنعت حفاری است که در راس آن شرکت ملی حفاری ایران قرار دارد و تلاش براین است که این شرکت به شرایط مطلوب خود باز گردد و بتواند خدمات حفاری را به نحو بسیار عالی ارایه نماید.


دانشی اظهار کرد: نگاه ما کارشناسی، تخصصی و استفاده از توان بالقوه شرکت ملی حفاری در تحقق برنامه های صنعت نفت است زیرا حفاری در فرایند تولید نقش اصلی و پایه ایفا می کند و تحقق برنامه های صنعت نفت در راستای عزت، اقتدار و سربلندی کشور است.


گلپایگانی نیز نقش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اجرای برنامه های صنعت نفت و افزایش تولید را بسیار مهم دانست و گفت: این شرکت بزرگترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران است که نقش اصلی در تحقق حفظ، نگهداشت و افزایش تولید برعهده دارد.


وی با این توضیح که این توافقنامه در پیوست با قرارداد پنج ساله و استمرار آن میان دو شرکت مبادله می گردد، افزود: با توجه به اهتمام و حمایت وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، ملی حفاری همه توان خود را به کار خواهد گرفت تا در جهت انجام برنامه های ابلاغی و شتاب بخشی در اجرای طرح ها و پاسخگویی به موقع به نیازهای صنعت نفت موفق عمل نماید.


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به همکاری وهمیاری دو شرکت در خصوص بازسازی، نوسازی و ارتقا ناوگان حفاری و تجهیزات خدمات جانبی آن اشاره و اظهار کرد: با بازسازی ماشین آلات و تجهیزات کاربردی در حفاری و با توجه به وجود نیروهای مجرب و کار آزموده در این شرکت ، شاهد افزایش بهره وری و راندمان کار و در نتیجه کاهش انتظارات، کار براساس برنامه زمان بندی شده و رشد کمی و کیفی خدمات و رضایتمندی بیش از پیش کارفرماها در سال جاری خواهیم بود.


شرکت ملی حفاری ایران افزون بر 70 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی و دریایی و تجهیزات و ابزار خدمات فنی و ویژه حفاری که افزون بر 25 عملیات متنوع و مختلف است در تملک دارد و از نیروهای متخصص و مجرب در حوزه های عملیاتی و پشتیبانی فنی و مهندسی به عنوان بزرگترین شرکت حفاری در کشور و منطقه برخوردار می باشد.


هم اکنون دستگاه های حفاری سبک و سنگن خشکی ملی حفاری در طرح های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در گستره عملیاتی پنج شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان و در اجرای بسته های مربوط به طرح توسعه 28 مخزن در چرخه عملیات قرار دارند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها