قوه قضاییه نگهبان قانون و پاسدار امنیت مردم قانون مدار است

امام جمعه کرج گفت: مجموعه قوه قضاییه با عمل به وظایف خود، کارنامه درخشانی دارد.
امام جمعه کرج گفت: مجموعه قوه قضاییه با عمل به وظایف خود، کارنامه درخشانی دارد.
کد خبر: ۱۴۱۳۳۸۹

به گزارش جام جم آنلاین البرز،نماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه کرج درخطبه‌های نماز جمعه این هفته با گرامیداشت هفته قوه قضاییه و شهدای هفتم تیرماه گفت: مجموعه قوه قضاییه با عمل به وظایف خود، کارنامه درخشانی دارد.

آیت الله حسینی همدانی گفت: امید است مجموعه قوه قضاییه همچنان به وظایف خود به‌درستی عمل کند تا کارنامه درخشان و موفقی داشته باشد.
 
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های قوه قضائیه در استان و کشور افزود: عدالت محوری، حق گرایی و قانون مداری اساس سند تحول این قوه است و باید برخورد قاطع با متعرضان حقوق ملت و حمایت از اقشار محروم و همینطور کارآفرینان در دستورکار باشد.
 
آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دستگاه قضایی کشور در پیاده کردن موارد مورد نظر نظام اسلامی و تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی مسیر خود را تعیین کرده و در همین چارچوب حرکت خود را به خوبی ادامه داده است.
 
وی با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با مصرف کنندگان شرب خمر گفت: باید براساس قانون با مصرف کنندگان، تولید کنندگان وعرضه کنددگان شرب خمر برخورد جدی شود. 
 
خطیب جمعه کرج افزود: عده‌ای قصد تخریب دولت را علیرغم خدمات ودستاورد‌های ارزنده‌ای که داشته است را داشته و بدنبال ایجاد ناامیدی دربین مردم هستند. 
 
وی با تاکید بر لزوم برخورد با بی حجابان ونقص کنندگان قانون، از دستگاه قضا خواست قوانینی که از قبل بوده را درخصوص رعایت حجاب وعفاف اجرا کنند و از آمران به معروف نیز حمایت جدی صورت گیرد.
 
آیت الله حسینی همدانی گفت: مراقب باشید مدیریت صحنه به دست دشمن نیافتد و دستگاه قضا و نیروی انتظامی با اقتدار جلو برود.
 
وی با اشاره به جنایت‌ها ودشمنی‌های آمریکا وحامیانش در۴۴ سال گذشته تاکنون گفت: ملت ایران هیچگاه باور نمی‌کنند که آمریکا دست از دشمنی با ایران و شرارت بردارد و برای همین است که شعار مرگ بر آمریکا ذکر همیشگی ماست.
 
نماینده ولی فقیه دراستان با بیان اینکه ملت ایران امروز در سایه خون شهیدان، رهبری، مدیریت‌های الهی امام انقلاب، جمهوری اسلامی این ملت اقتدار وتوانایی‌های خود را به دنیا اثبات کرده است اظهار کرد: دشمنان باز هم می‌کوشند تا القا کنند ایران ضعیف است و عده‌ای هم در داخل بر این طبل توخالی می‌کوبند که ایرانی نمی‌تواند، اما این ملت توانمندی خود را به همه اثبات کرده اند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها