سومین محموله کود اوره از طریق خطوط ریلی وارد گلستان شد
مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی گلستان:

سومین محموله کود اوره از طریق خطوط ریلی وارد گلستان شد

با هدف کنترل کیفی کود های شیمیایی

شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان بر توزیع این محصولات نظارت می کند

سید صمدضیائی‌مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان،گفت : نظام کنترل کیفی کود های شیمیایی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان یکی از سازمان یافته ترین نظام کنترل کیفی در سطح کشور است.
کد خبر: ۱۴۱۳۳۳۹
نویسنده شبیر دائمی

به گزارش جام جم آنلاین ضیائی‌ مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان گلستان  گفت ، در اجرای دستورالعمل کنترل کیفیت کودهای شیمیایی در راستای حمایت ازکشاورزان و بهره برداران، در سه ماهه سال جاری از۲۷پارت ،در مجموع بیش از۴۶۰۷تن انواع کودهای شیمیایی سولفات آمونیوم، سوپر فسفات تریپل،فسفات گرانوله۱۳درصد،سولفات پتاسیم گرانوله وکلرور پتاسیم پودری وگرانوله ارسالی از پتروشیمی،مبادی ها و کارخانجات تولید داخل کشور نمونه کود تهیه‌وپس از تکمیل فرم های مربوطه جهت آنالیز به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده های کشاورزی این شرکت واقع در کرج ارسال شده است.
وی تصریح کرد:شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور علاوه بر این که کود های خریداری شده را از محل تولیدات داخلی نظارت می کند، بلکه کود های وارداتی را نیز در فرآیند نظارتی بسیار دقیق ونظام یافته ای از کشور های مبدا تا وصول وتخلیه آن در مقصد دنبال می کند.
در ادامه افزود: اعمال نظارت ها نیز از سوی کارشناسان نظام کنترل کیفی نهاده های کشاورزی این شرکت در استان گلستان انجام می شود.
وتاکید‌کرد: نظام کنترل کیفی مسقر در شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان‌گلستان یکی ازسازمان یافته ترین نظام‌کنترل کیفی در سطح کشور است که هر گونه انحراف از استاندارد ومغایرتی را بی درنگ به مسئولان ذیربط منعکس می کند.
وی خاطر نشان کرد: این نظارت ها حتی در۱۳۰ انبار کارگزاری این شرکت در سطح استان به طور کامل انجام می گیرد، بدین ترتیب کود های شیمیایی مذکورچه در انبار های سازمانی ‌ودر شبکه کارگزاری این شرکت با طرح جامع کنترل کیفی به صورت مستمر ممیزی ونظارت می شوند.
ضیائی در خاتمه افزود: خط قرمز ما در این شرکت کیفیت است و چنانچه در سایر موضوعات انعطافی نشان دهیم در خصوص کیفیت کود های توزیع شده بسیار دقیق وبدون انعطاف عمل می کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها