عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

پاکی، شفافیت و مردمی بودن از افتخارات شورای ششم است

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: پاکی، شفافیت و مردمی بودن و توجه به حقوق مردم از افتخارات همکاران من در شورای ششم است و همین بس که پس از دو سال احساس می‌کنیم هم با مردم هستیم و هم در رفتار و گفتار و کردار خود پاکی و صداقت داریم.
کد خبر: ۱۴۱۲۷۸۵

جام جم آنلاین اصفهان؛ مجید نادرالاصلی اظهار کرد: هفته گذشته چند نکته را در قالب نطق به صورت خلاصه عرض کردم، از بیرون استقبال‌هایی از مطالب بنده شد، امیدواریم به این موارد چندان توجه نکنیم و براساس تکلیف عمل کنیم.

وی افزود: عنوان کردم که دستاوردی نداشتیم اما باید بگویم، پاکی، شفافیت و مردمی بودن و توجه به حقوق مردم از افتخارات همکاران من در شورای ششم است و همین بس که پس از دو سال احساس می‌کنیم هم با مردم هستیم و هم در رفتار و گفتار و کردار خود پاکی و صداقت داریم و بهترین افتخار برای ما است اما باز هم این نکته را عرض می‌کنم که شهردار توجه جدی‌تری به گره‌های مدیریت شهرداری و شهر داشته باشد و منهای کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای، مردم و ما را نسبت به اقدامات کلان مدیریتی یاری کند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: ما فرصتی را برای گزارش دادن ایشان در صحن شورا ایجاد می کنیم و این مسئله مهمی است.

وی افزود: بعضا از ناحیه دوستان این احساس را داریم که نسبت به تذکر یا انتقاد ما دلگیر هستند، از همه مدیران شهرداری می‌خواهم که این مطالب را به عنوان تذکرات مشقفانه تلقی کنند نه از روی احساس حب و بغض شخصی، رئیس شورا نیز این موضوع را به دوستان تفهیم کند زیرا اگر انتقادات گفته شود نتیجه دارد.

هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها